13.'I love you so much,Rosemary'

3.1K 200 7
                                    

-Rose-

'Bieber!Je tu Nina.'Justin ležící na mě strnul a já se jen tiše zasmála.Jak nečekané.

'Už ze mě slezeš?'Odtlačila jsem ho a postavila se,upravila jsem si své tričko.

'Odemkneš mi?'Zamumlala jsem,doopravdy chodí k němu domů?

'Rose.'Zašeptaůl.

'Jen mi otevři.'Zvedl se a odemkl.Prošla jsem kolem něj,pod schodami stála Nina.Protočila jsem očima nad jejím laciným outfitem.

'Myslela jsem si,že s touhle štětkou si se rozešel.'Oblízla jsem si své rty.

'On a rozejít se semnou?'Zasmála jsem se.'Potřebuje mě stejně jako kyslík,zlatíčko.Ale neboj,to já se rozešla sním.Je celá tvůj.Doufám,že od Tebe dostane jednu z těch pohlavních chorob.'Uškrnula jsem se,chtěla jsem projít kolem ní jenže ona mě zatáhla za ruku zpět.Podívala jsem se na ní,opravdu se mě dotkla.

'Pusť mě.'Zavrčela jsem.

'Zabiju Tě.'Zasyčela na mě,hlasitě jsem se zasmála.

'Kdyby si se o to jen pokusila..šla by po tobě polovina mafiánského světa drahoušku.'Odstrčila jsem jí od ní.

'Doopravdy?A kdo ty jsi?Jen štětka.'

'Nino!'vykřikl Justin.Otočila jsem se k ní.

'Znáš Scootera Brauna?'

'Je to boss  v tomhle světě.'

'Přesně drahoušku.A já jsem jeho jediný potomek.'Sladce jsem se na ní usmála.Vlastně to věděl jen Justin.Kluci zalapali po dechu.

'Lžeš.'

'Drahoušku,vidíš tohle tetování?'Ukázala jsem jí malé písmeno B vytetováné na mém zápěstí.

'Ty ..ne nemůžeš.J-já omlouvám se.'

'Pozdě.'Vyšla jsem ze dveří.

'Rosemary!'Justin otočila jsem se k němu.

'Proč si jim to sakra řekla?'Vykřikl.

'Jdi dovnitř Justine.'Hodila jsem svou tašku do kufr a chtěla nastoupit do auta,jenže mi přidržel dveře.

'Nemůžeš odejít.'Pokroutil hlavou,jeho oči se zaleskly.

'Je konec,Justine.Nech mě jít.'Zašeptala jsem,nechtěla jsem aby to udělal.Chtěla jsem aby mě držel a nikam nepustil už nikdy.

'Ne.Nikam nejdeš.Nezajímá mě Nina,nezajímají mě ani ty debilní informarce.Chci jen Tebe.'Srdce mi tlouklo neuvěřitelnou rychlostí.Nevěděla jsem proč to dělám ale přitiskla jsem své rty k jeho.

'Miluji Tě tak moc Tě miluju,Rosemary.'Mumlal mi do rtů.

She//JBFF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat