12.'Why?'

3K 208 7
                                    

 

-Rosemary-

Těžce jsem vydechla,když jsem zastavila před jeho domem.Vystoupila jsem a vytáhla krabici s věcmi,které mi dal.Jako třeba album našich fotek,nechci ho.

Vešla jsem dovnitř,když mi otevřel Ryan.Nemohla jsem se na něj dívat,určitě o tomhle věděl a nic mi neřekl.Bezeslova,jsem vyšla schody nahoru.Justin tu nebyl zacož jsem děkovala bohu.Vytáhla jsem si svou sportovní tašku a naházela do ní všechno mé oblečení,vešla jsem do koupelny a vzala si svou kosmetiku.Z nočního stolku jsem si vzala svůj řetízek a prstýnek.Ze šuplíku jsem vytáhla i gumičku.Zakousla jsem se do rtů,když jsem uslyšela jeho hlas.

'Rose.'Otočila jsem se na něj a přestala dýchat.Vypadal tak zlomeně.

'Uhmm donesla jsem ti tvoje věci.'Zamrmlala jsem,zapla jsem tašku a přehodila si jí přes ramena.

'Mary.'Pokroutila jsem hlavou,protáhla jsem se kolem něj míříc ke schodům.

'Odejdeš?Odejdeš jako zbabělec aniž bys věděla proč se sní vůbec stýkám?'Zarazila jsem se uprostřed chůze.Otočila jsem se k němu.

'Nazýváš mě zbabělcem?To ty si neměl koule na to aby si mi vůbec řekl,že se sní stýkáš.Tak mi kurva neříkej tyhle sračky!'Vykřikla jsem se na něj,nebylo u mě zvykem že mluvím vulgárně.

'Ani jednou jsem Tě nepodvedl!Nepodvedl bych Tě nikdy v životě!A už vůbec né sní.Stýkám se s ní protože musím.'Zasmála jsem se.

'Jdi do háje.'Pokroutila jsem nad ním hlavou.'Nemusíš se sní stýkat,protože si sakra své právný člověk!'Chtěla jsem sejít schody jenže mě zastavil.Přitiskl si mě k sobě,jak nejvíc to šlo.

'Pusť mě!'Vykřikla jsem.

'Nikdy Tě nepustím.Musím chodit za ní protože má informace,které potřebuji.'Protočila jsem očima.

'Cokoliv.Teď mě pusť.'Místo toho si mě přehodil přes rameno a znovu odtáhl do pokoje.Zamkl a klíč si strčil do kapse.Rozšířily se mi vzorničky.

'Okamžitě mě odsuď pusť!'Přitlačil mě k madračce.

'Proč?'Oblízl si své rty a já ten pohyb sledovala.'Protože já chci dělat jiné věci,než to abych Tě pustil.Protože Tě šíleně miluju a nikdy bych Tě nepodvedl ne sní.Ne s nikým.'

She//JBFF//Kde žijí příběhy. Začni objevovat