HAI MAH PEEPSS EM GEVING YOUS GIFFTT FUR DA NYU YERRRR. HAPI NYU YER ALL YA BABIIEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!! LAT US BIGIN DIS NYU YER WITH FUL AWW SOMENESS DAT IZ MAH BUK'S NYU CHAPTRRR!!!!!!! HEAR U GO. A CHAPTRR FUL OF DA BAD BOI EXTREME, JON FEEEEERRRRRRR!!!!!!
Rosies pov:
Jon gits clozr 2 meh nd slams me in2 da lockr. Its so hawt et totesss makes meh melt like, OMG nd I feal meh hart staart agan. Jon tryes 2 like, kis me (totes the lipstick, babesss) butt I dont lat him, cuz like, Sarah tld me 2 play haard 2 git (Sarah iz aww some BFF). I like, flatter mi lashiz at him nd I cn c he laiks itt!!!!! He tryes 2 kis meh agan nd dis time I lat him cuz like, OMG SO HAWT!!!! Pluss I cant like, resest bad boi extreme, JON FEER.
V r kisingg wen SARAH comez nd sayz 2 meh dat evry1 iz STARRING. Nd she sayz its time fur CLASSS. I git engry at her nd tal her 2 eff of cuz like, no1 wnts BFF wen henky nd gorrgius Jon (WHO ALSO WARES LATHER JACKET) iz kising on da lipsss!!! She tals 2 meh dat she vil tal 2 mah mommy if I dont lissin nd I luk at her with da luk of haet cuzz I haet herr!!!!!!!! AND SHIZ ONLI JALUS OF MAH GUD FURTYOON!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG I CANT BILIV DAT I THOT SHE WUZ MAH BFF!!!!!!!!!!! I tal to her dat v r not BFFS For Life ani moor nd she runz awae, cryng cuz like, she haz no frend nao!! OMG LOL em so ewil HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
And den I tal 2 Jon, bad boy extreme and vary hot (all so gorrgius), muscly gai dat I vil c him latter. Nd he like, bloz a kis at meh nd sayz OK BABESS!! OMG OMG SO HAWT!!!!! His flyed kis meks mai stumick like, jump nd role nd I cn feal da hotnesses in mah chicks nd I bleshhhh!!!!!!!!!
Every1 iz starring at meh nd 1 gurl (her nam is Tina) comez 2ward meh nd sayz dat em a bitch!!!!!!!!!!!!!
I want 2 cry nd cudle nd snugle nd hug to Jon butt I noe shiz like, jist jelly of meh nd wnts meh 2 cry so mai makup vil b distroy. So I sho her da burd nd evry1 aplods meh!!!!!!!!!!!!
Tina givs me a bed luk nd sayz sheel git Jon. I tal 2 her dat da fyt iz on, BITCH!!!!!!!!!!!
WHO WILL GET JON!!!!???? 2 NOE, VOTE ND COMENT CUZZ I VIL ONLI UPDT IF YAH VOTE MAI AWW SOME STORII. PLZZ TAL 2 MEH HOW DA STORI IZ. EM THUNKING OFF PUB LESHING ITTTTT. PLZZZZZ I NID UR SUPORT GUYSS. PLZ SHAER MAH STORI. I WANT AT LEAST FIFTEEN VOTES BABES ND BABESSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YOU ARE READING
Da Bad Boy's Hot Gurl
HumorHi my name is Rosie nd I was the scool nerd but now I hv hot body nd 0 braces. I hv crush on bad boy Jon who used to bully me but now im gonna change dat with my extra hot looks nd red lip stick. Also the mascara. The bad boy will be my!!!! Plzzz gu...