Maandag 13 juli, 01:01
Hey hey,
We hebben weer een heftig weekend achter de rug, hallelujah.
Op zich was alles normaal, tot zaterdagavond. Toen had ik een feest. Ik wist al dat het een feest ging worden met veel drank, en ik wist ook dat ik daar goed gebruik van ging maken. Het begon bij dat ik al een beetje had ingedronken met 2 vriendinnen, en vanaf daar ging het bergafwaards. Op het feest zelf heb ik heel veel zterke drank gedronken, door elkaar, waardoor ik al erg snel zat was.
Fun fact: het eerste dat mij niet meer lukt als ik zat ben is het sluiten van mijn broek of riem nadat ik naar het toilet ben geweest, dus ik sleep altijd één van mijn vrienden mee die dat dan mag doen.
Net (afgelopen avond, zondag) zat ik op het terras met een paar vrienden die ook op het feest waren, en toen vertelde mijn vriendin een verhaal waardoor ik niet meer bijkwam van het lachen.
Ik moest dus naar het toilet en ik deed de deur niet op slot, voor het geval dat het me niet meer lukt om die open te krijgen. Zij stond op me te wachten, maar ik riep schijnbaar: "kom eens even!" Zij dacht natuurlijk dat er iets aan de hand was dus ze deed de deur open, waarna ik schijnbaar met een grote lach op mijn gezicht naar haar zat te zwaaien en schijnbaar zei: 'ik vertrouw jou wel, dus ik dacht, ik zeg ff hoi". En daarna, om het nog mooier te maken, zei ik: "en nu moet je weer weg want ik moet gaan staan."
Echt waar, ik weet hier heel vaag nog wat van, maar elke keer als ik eraan terug denk schiet ik weer in de lach.Nouja, toen ging het dus nog goed, maar hierna kreeg ik nog meer drank van iedereen. Uit eindelijk heb ik alles eruit gekotst (wel in de wc gelukkig, nouja het grootste deel...). Daarna heb ik ook niks meer gedronken buiten water en ben ik weer redelijk nuchter geworden, maar wat een drama was dat.
Het was in ieder geval wel een gezellige avond dus dat scheelt wel. Ik heb er ook geen spijt van, ik vond ook een snap terug (een video van mij met een vriend die een fles drank naar achter werken) die ik schijnbaar in mijn verhaal had gezet, met de tekst: "faat nie5 goed dit 😂". Heb ik ook flink om gelachen toen ik dat ontdekte.'s Nachts toen het feest was afgelopen moesten we nog van Eindhoven naar Nuenen fietsen. Ik was dan wel redelijk nuchter, maar de rit duurde lang. We hebben er bijna 3 kwartier over gedaan maar het was niet heel erg, wel gezellig. Ik bleef bij mijn vriendin slapen (terwijl het feest op 3 minuten fietsafstand van mijn rigen huis was, maar vooruit), we waren daar om 04:00 en hebben nog gekletst tot 05:00, toen we toch maar besloten om nog even te gaan slapen. We hadden namelijk om 13:00 bij BasicFit gereserveerd. Gek genoeg was ik niet moe, en sporten helpt tegen een brakke toestand, dus zo erg was het niet. Om het allemaal nog wat heftiger te maken zijn we daarna nog met 5 man naar de bioscoop geweest en hebben we tot 00:00 op het terras gezeten, dus ik ben net pas thuis. En doodmoe.
Maandag 13 juli, 01:45
Ik zat te twijfelen of ik het verhaal over dit weekend nog wat meer compleet zou maken, omdat er mensen zijn die ik ken die dit gaan lezen, maar het maakt me niet eens meer uit. Let's just do it.
Er is dus een jongen waar ik al een hele tijd mee praat, en hij was ook op het feest. Mensen zeggen al langer dat hij me leuk vind, en ik weet het ook wel, maar ik zie het niet. Of beter: ik wil het niet zien, want ik vind hem ook wel leuk (het is niet zo dat ik verliefd ben, maar ik vind hem op zich wel leuk op die manier), maar ik ben heel erg anti-relatie. Ik heb tot vorig jaar februari een relatie gehad van 1,5 jaar, maar ik geniet nu zo erg van het single zijn en ik wil het gewoon niet opgeven. Ik hou er niet van om me te binden en, once again, dat is een typische eigenschap van mijn sterrenbeeld.
Ik vind het wel fijn om bij hem in de buurt te zijn en het klikt echt goed tussen ons, maar ik weet niet wat het is. Een deel van mij zegt het is prima zo, ik wil geen relatie en zo is het ook leuk, maar een ander deel van mij wil hem ook voor mezelf hebben. Zo werd ik op het feest zaterdag, toen ik al redelijk zat was, extreem jaloers toen ik hem bij een ander meisje zag zitten met een arm erachter, terwijl ik normaal ABSOLUUT niet jaloers ben. Alles behalve, zelfs.
Hij heeft een heel gesprek gehad met mijn vriendin over de situatie en dat hij mij schijnbaar wel echt leuk vindt, en meerdere mensen zeggen ook dat het duidelijk te zien is, maar ik weet het niet.
JE LEEST
Diary of an unknown writer
Non-FictionIn de omslag staat het ook, maar ik ga het hier nog een keer doen: DISCLAIMER: dit is géén fictief verhaal, gewoon mijn echte online diary! Van mij dus, als de eigenaar van dit account. Mocht je geïnteresseerd zijn in het leven van een complete stra...