~ 1 fejezet- A fogadás napja

15 1 0
                                    

-Annyira izgatott vagyok barátnőm- mondom a kezeimet tördelve Zarának, miközben épen a pályaudvar felé tartunk.

- Jajj ugyan Borka, ezen ne aggódj, jó lesz minden, itt vagyok veled én is. - biztatva rám mosolyog barátnőm.

-Tudom, tudom...de tudod, hogy én alig tudok megszólalni angolul. Ezért félek annyira, szegény mentoráltam nem akarom, hogy azt higyje nem érdekel. - mondom neki pánikolva

-Dehogy fogja azt hinni. Már úgy is beszélgettél vele, minden rendben lesz. Így könnyebb is lesz vele beszélgetned, mert már 2 hete kapcsolatban vagytok. - biztat továbbra is Zara.

-Jajj drága barátnőm, mit csinálnék én nélküled. - ölelem meg hirtelen.

A történethez hozzá tartozik, hogy minden mentor megkapta a saját kis mentoráltját már 2 hete. Ez azért is jó, mert nem a 0-ról indulunk, tudunk velük beszélgetni és ki tudunk alakítani egy viszonyt, ami ugye lutri, mert ember függő.

Én szerencsésnek mondhatom magam, mert egy olyan török lányt kaptam, aki nagyon jófej és első naptól kezdve beszélgetünk folyamatosan. Ő egy barátnőjével jön, aki szintén olyan szakos, mint ő így őt Zara kapta mentoráltnak. Tehát mind a négyen turizmus-vendéglátás szakos hallgatók vagyunk.

Útközben találkoztunk több mentorral is, akik jöttek fogadni a saját mentoráltjukat így nem csak ketten voltunk Zarával, hanem 6an is. Ami ugye 12 embert jelentett, mentoráltakkal együtt.

Minden nagyon flottul ment, megéreztek a mentoráltak, elvittük őket a kolikba, elmentünk velük vásárolni. Ismertettük velük a programokat, miszerint holnaptól kezdődik a Welcome week, amikor játékos feladatok segítségével, csapatokba rendeződve, megismerkedhetünk egymással.

Ezen a napon még nem gondoltam, milyen kalandok várnak rám ebben az Erasmusos utazásban.


Remélem tetszett ez a rész, ha igen jelezzétek felém. :)

Ez még nagyon az eleje a történetnek, de ugye mint minden történetnek ennek is kell egy bevezetés, nem csapathatunk a közepébe.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Erasmus loveWhere stories live. Discover now