Hi guys, saya kembali utk ckp hi je. 😂😂😂 btw book ni aku still update kot utk luah perasaan ja.
Btw aku dh tak busy sngt since aku dh hbis sem ni.
Btw guys, aku da cerita
Aku suka dekat sorang ni. Let's call him mr.i ok.
Mr.i ni bdk sama uni dgn aku tapi kos lain. And.......... of course we are totally stranger to each other.😂And aku crush kat dia tak lama mn pun. Like 8 bln centu ja. At first aku dh lama terserempak dgn dia setiap kali blik dari kls but aku tak pernah suka or crush kat dia.
Tapi tak tau pasai pa, masa aku tunggu member aku buang air kat toilet, time tu aku kat luar toilet ok. Aku ternampak dia. And boom aku tersuka kat dia.
And time tu aku x tau nama dia. And aku gigih cari tau pasai dia for almost 5 months guys. And one day aku tau nama dia dri kwn aku.
So nk di jadikan cerita, aku jumpa ig dia. So aku follow la. And dia follow back. And aku happy gila.
And dia selalu gak tgk ig story aku. And aku beranikan diri utk acah tersalah chat dan chat dia utk ucap slmt hari raya. Dia reply guys tapi sikit hambar. Dia bls nk tak nak ja.
So aku da buat silap msa chat dia. But end up dia seen aku. Aku terasa teruk dgn dia tapi aku tak putus asa. Tapi apakan nasib aku, haritu dia post story ig and dia dgn gf dia. And i was like wtheeee aku sumpah bodo chat dia patut dia seen aku.
So, now aku dh move on. Walaupun at first pedih. But It's okay. Hahahhahaah. So tu la nk cerita.
YOU ARE READING
Celoteh Saya
Non-Fictionluahan hati ni akan diteruskan hingga crush aku notice kewujudan aku. kah! Just for fun ..... aku bosan sebenarnya...