8.Bölüm

131 16 7
                                    

Okula gelmiştik, sınıfımıza girdik, bugün çizim dersimiz vardı, sıralarımıza geçtik, kağıtlarımız hazırdı, Baekhyun gergindi. Ona döndüm. "Yapacağına inanıyorum Baekhyun, çok güzel çizimlerin var"dedim. Gülümsedim, gülümsedi. Ders başladığında bir sessizlik olmuştu, herkes çizimine odaklanmıştı ama Baekhyun bana bakıyordu bakışlarını üzerimde hissediyordum.

Ona doğru döndüm." Bir sorun mu var?" diye sordum.

"Yo- yok... Özür dilerim..."

"Özür dilemene gerek yok Baekhyun.."


pov. BH

Aniden biri arkadan tuvalime boyalı bir fırça fırlattı, arkamı döndüm. ''Özür dilerim elimden kaydı'' diyerek gülmeye başladı. Sarışın bir kız ayağa kalktı. ''Kes şunu Sanghwa, komik değil. Kaç yaşındasın sen?'' dedi ve yanıma geldi. ''Özür dilerim benim fırçamdı o, o salağa bakma sen. Bu arada ben Seulgi, Kang Seulgi. Sen de Baekhyun olmalısın değil mi?''

''Ah, evet ben Baekhyun memnun oldum Seulgi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Ah, evet ben Baekhyun memnun oldum Seulgi.''

El sıkıştıktan sonra tekrar özür diledi ve yerine geçti. Chanyeol, ayağa kalkıp benim arkama doğru ilerledi ve Sanghwa denilen çocuğa yaklaştı. Kulağına eğilip bir şeyler dedi ve sakince yerine geçip çizimine devam etti.

Ben de baştan başlamaya karar verdim.


Bir süre sonra Seulgi tekrar geldi. ''Benim çizimim bitti renklendirmem gerek istersen sana yardımcı olabilirim Baekhyun'' dedi gülümseyerek. ''Çok teşekkür ederim Seulgi'' dedim gülümseyerek. ''Önemli değil Baek, sonuçta aynı sınıftayız değil mi?'' diye sordu gülümseme ile. Chanyeola baktım, ayağa kalkıp çizim kalemlerini bıraktı ve sınıftan çıktı. 

''Hey, Chanyeoldan mı hoşlanıyorsun?'' diye sordu Seulgi gülümseyerek. ''Ah... Sen... nasıl?'' diye sordum. ''Bakışların çok yoğundu Baekhyun, sana yardım etmek istiyorum.''

''Ama neden bana yardım edesin ki?''

''Bilmiyor musun?''

''Neyi?''

''Chanyeolun birinci yılında bir erkek sevgili varmış ama bir gün ondan durduk yere ayrılıp yurtdışına gitmiş Chanyeol ile bağını kopararak, Chanyeol kendini iyice kapatmıştı o zamandan beri ama Senin etrafında daha iyi gibi duruyor sanki sen güneşmişsin de o da ağaç, senin ışığına ihtiyacı varmış gibi duruyor.''

''Seulgi, saçmalama lütfen.''

''Ciddiyim Baek ben, ve sonuna kadar yanındayım arkanda olamam orası Chanyeolun yeri.'' dedi ve gülümsedi. ''Teşekkür ederim Seulgi''dedim. ''Teşekküre gerek yok, sonuçta ben istedim şimdi gidiyorum kızlarla buluşacağım istersen sen de gel.''

''Yok hayır sen git, ben de arkadaşım Luhanla buluşacağım.''

''Tamam, sen bilirsin Baekkie. Dikkat et kendine, bir şey olursa bana ya da Chanyeola söylemekten çekinme, derste görüşürüz.''

''Tamam söylerim, teşekkürler.''



evet güzel kızım Seulgiyi  de eklemek istedim! umarım beğenmişsinizdir!! chanbaek kurgum olan death note kurguma da yb attım ona da bakabilirsiniz.  iyi akşamlar perilerim!!

Art & Love // ChanBaek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin