I.

29 2 0
                                    

Hogyan legyünk fuckboyok?
Full egyszerű.
Bulizz, élvezd és dugj meg egy csomó csajt közben. Aztán zúgj bele egy szőke szépségbe, és éld át a poklokat.
Nem hangzik jól?
Hát sok sikert.

Kornél vagyok, és mint kitaláltad fuckboy. Imádom a csajokat és ők is engem. Bár mostanában már csak egyetlen csaj köti le a figyelmem. Ani a neve.
Nem mondanám, hogy nem szeret viszont, mert egyszer sem mondta ki, de ha a számolásaim nem tévednek, 73x küldött vissza az édesanyámba. Döbbenet, hogy egy olyan pici csajszi ennyi féle képpen képes rá, nem?
Nem vagyok tipikus, csak amennyire eg. fuckboy szokott lenni, de azért kíváncsi lennék, mit tud mondani, ha épp nem az anyámba küldd, hanem arra buzdít, hogy folytassam, amit épp vele csinálok.
Szerintem ennyiből sikerült leszűrnöd a lényeget. Szóval kezdjünk bele az én történetembe.

...

Átlagos szombat reggel, épp úton vagyok haverommal, Matteoval a pénteki buli afterjére. Hasogat a fejem, mert nem kíméltem a vodkás üveget, ahogy az orosz akcentusos csajszit sem, de nem hagyhatjuk ki az afterpartit. Még a végén elterjed.
Matteo egész frissnek tűnik, amihez hasonlítani tudom, az egy két hete szottyadó alma. Persze erről nem szólok neki, mert én sem lehetek sokkal szebb. Csak alapvetően sármosabb.
Épp megérkeztünk az after helyszínére, ledobtam a dzsekimet és beljebb léptem. Olaszosan kiejtve Antonio egyből a fejemhez vágott egy fájdalomcsillapítót. Valszeg tényleg szarul festhetek.
Gyorsan bekaptam a pirulát, a csapból ittam rá vizet - általában csak ilyen alkalmakkor iszok vizet - és besétáltam a nappaliba. Buliztak egy páran, volt aki még aludt, rajzolt bajusszal és rúzsfoltokkal. Nem bírtam megállni, hogy ne hagyjak alkoholos filccel jelet az arcán.
Matteo egy kicsivel utánam jött. Ledobtuk magunkat a kanapéra, nézegettem a lányokat, de kijózanodott fejjel valahogy már nem olyan szexi az elkent rúzs.
Matteonak beszéltem, valakit épp leszóltam magunk közt, és megláttam valakit.
Az a valaki volt ő. Jött a fehér hálóingjében, fésült hajával és aranyos mamuszában. Látszott rajta, hogy nem bulizott, az is, hogy aludni sem bírt. Egy percig sajnáltam, hisz igen törékenynek tűnt, a második percben már előtte álltam es bepróbálkoztam, a harmadik percben pedig őrülten fájt a sípcsontom, miközben ő sétált tovább. Két jajgatás között még megsértődni is volt időm.
Matteo röhögött, a csajszi a szemét forgatta, bement a konyhába és aznap nem láttan többé, ugyanis olaszos kiejtésű Antoniónk javasolta, hogy látogassam meg a dokit. Hát úgy tettem, röhögéstől szakadó, izmosan nem segítőkezet nyújtó Matteoval karöltve.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

How to be a perfect fuckboyWhere stories live. Discover now