"Néhány hónap ismeretség után Xy úgy érezte, hogy Yx-szel megérné megpróbálni."
Az "első látásra" klisének két jó elkerülési módja van.
Az egyik, ha magát az "első" szócskát a föld alá temetjük.
Mit értek ez alatt? Nem kell, hogy onnan kezd a történetet, amikor a karakterek először találkoznak, lehetnék évek óta haverok/barátok/etc.
Vagy csak járhatnak ugyanabba a konditerembe, vagy dolgozhatnának/tanulhatnának egy helyen.
Nem kell ez mély ismeretség legyen, de egy ilyen "téged már láttalak" sokat tud bontani a kezdeti szorongáson vagy feszültségen.
A valóságban is: nem-e reagálsz jobban arra, ha az egyik barátod mesél rólad valakinek, akire aztán ráírsz?
Szerintem fényévekkel jobban, mint amikor egy ismeretlen számtól kapod, hogy "hali" lehetőség szerint még a keresztnevünkkel is odabigyesztve.
Nem tudom, mások hogy vannak, de nálam ilyenkor a szerelmet megelőzi a gyanú.
Ha pedig a mi kis agyunk (én mindenesetre nem vagyok a világ zsenije) többször esik szerelembe ismerősökkel, akkor a karakter miért lenne evvel másképp?
A másik megoldás, a "találkozás" részt csűrjük-csavarjuk.
Pl. Ha azt akarod, hogy már az első részben írhasd a szexjelenetet, akkor válassz egy olyan karaktert, akivel a valóságban is megtörténhetne!Például egy prostituáltat.
De vigyázz, ne ess abba a hibába, hogy az egyik kliens egy egyedi dolgot csinál, aztán a prosti már a karjaiban hever!Ez NEM létezik! Egy utcalány nem csak egy embert szokott kiszolgálni, a munkájában pedig tilosak érzelmek!
Egy ilyen párost nincs mi összehozzon. Sokan variálnak azzal, hogy a nő mondjuk teherbeesik és túl későn veszi észre (vagy valami rejtélyes ok miatt nem csinál abortuszt), felkell nevelniük a gyereket, aztán csakúgy egymásba szeretnek (???).
Ki kell, hogy ábrándítsalak titeket.
1. A gyereket örökbe lehet adni, egy prosti pedig ezt tenné.
2. A örömlányok jó része MEDDŐ. Értitek? Nem lehet gyereke!Nyugi, nem azért lettek prostik, mert meddők, hanem e szakma képviselői megműtetik magukat, hogy ne tudjanak teherbe esni.
Kapis? Szóval nincs se gyerek, se érzelem.Aki meg nem műteti meg magát, az pedig szedi a bogyókat, szóval nem sok esélye van csemetére.
Ez úgyanígy fennáll a pornószínészeknél, de még a suli ribancánál is, így egy "romantikus"-ban max. akkor van szexuális tartalom már a legelején, ha:
1. A karakter a szüleivel/legjobb barátjával lakik, akikre mondjuk rányit aktus közben (ami valljuk be, nem a legjobb élmény)
2. A karakter összejön egy fuckboyjal, aki dobja, így valaki másnál keresi majd a boldogságot.
3. A karakter Stockholm-szindrómában szenved, az elrablója pedig éppen pont Lima-szindrómás.
De tényleg megéri két mentális beteg emberről végigírni a könyvet, csak azért, hogy min€l hamarabb tehessünk bele szexjelenetet?
Véleményem szerint nem.
És mégis hogyan tudnánk szeretni és támogatni egy karaktert, amikor a suli hípózott hajú ingyenprostija szintén van?
YOU ARE READING
Hogyan NE írj "Romantikus"-t?
RandomKis útmutató, hogy mitől jó egy "romantikus" (könyv), és mitől lesz csak egy közönséges félpornó. Túl sértődékeny embereknek nem ajánlott, "ránézett-megszerette-megdugta-vége" típusú "írók"-nak viszont igen!