💗A jó kislány és a rosszfiú💗
Ez az egyik (ha nem az első) legelterjedtebb klisés karakter páros.
A jószívű, okos, cuki, szerény, stb. lány, aki valami érthetetlen, enyhén mazochista módon beleszeret a mindig bunkó, néha komolyan veszélyes "rosszfiú"-ba, aki meghúz heti tíz csajt és mellette még a maffiához is köze van" a véresebb módon.Ez eddig teljesen normális, nem?
HÁT NEM!
Először is:
Hogy tudsz beleszeretni egy nőcsábász sorozatgyilkosba??
Másodjára:
Miért küzdesz a szeretetéért, amikor bárkit megkaphatnál a konkrétan TÖKÉLETES személyiségeddel?
Harnadszorra:
Miért hiszik azt az emberek, hogy egy eddig az életét maximálisan kiélvező ember csakúgy pálfordulatot vesz egy csaj szerelméért?!Mi ez a lány, Isten, hogy örökéleted kapj a hűségedért cserébe?
És miért akarná a fiú a lány szerelmét, amikor bárki mást (célzok itt sokkal dugnivalóbb csajokra) megkaphat.
Most helyreteszem a népet. Egy nőcsábász nem fog küzdeni érted, max. a bugyid lent létéért. Miután pedig ágybavitt, dob.
Ha pedig tényleg ölt már embereket, akkor az magasfokú erőszakosságra enged következtetni.És ebből pedig mi következik? Hogy mégha sikerül is összejönnöd vele, azt a testi és lelki épséged bánná, mivel gátlások nélkül bántana és kb. ezerszer megcsalna téged.
Szóval ha nem vagy brutálisan mazochista, kerüld a rosszfiúkat!
Sok könyvben úgy állítják be a fiú karaktert, mint aki szíve mélyén jó. Ez egyszerűen hülyeség!
Egy szomorú múlt nem tesz valakit jó emberré.
Végülis Voldemortot is elhagyta az apja, mégsem ölelgetjük meg, mielőtt kiszórná ránk a gyilkos átkot!Viszont, ha fiatal egyének olvassák az ilyen típusú könyveket, még a végén azt hiszik, hogy ez a valóság és nagykorukban erre VÁGYNAK majd, ahelyett hogy leélnének egy boldog életet egy nem a világ legszebbje, de kedves és figyelmes fiú mellett, aki sosem ártana nekik szántszándékkal és mégcaak nem is nézne más nőre!
Épp ezért mondom, hogy lázadni kéne az ilyen könyvek megjelenése ellen és semmiképp sem megírni őket!
#stoptoxicrelationships avagy állítsuk meg a mérgező kapcsolatokat!
YOU ARE READING
Hogyan NE írj "Romantikus"-t?
RandomKis útmutató, hogy mitől jó egy "romantikus" (könyv), és mitől lesz csak egy közönséges félpornó. Túl sértődékeny embereknek nem ajánlott, "ránézett-megszerette-megdugta-vége" típusú "írók"-nak viszont igen!