Jungkook evde oturmuş,tatlısını yerken bir yandan da televizyon izliyordu.
Her pazar olan Magazinlere bayılıyordu. Kim Taehyung'u bir kez olsun görebilmek için de izliyor olabilirdi.
Onu çok merak ediyordu. Her ne kadar İnstagram hesabını bulmaya çalışsa da bulamıyor sonra da pes ediyordu. Yüzünü,gözlerini,saçlarını,boyunu herşeyini merak ediyordu.
Kim Taehyung kim mi? O ünlü bir model. Tüm kızların gözdesi. Erkekler bile Kim Taehyung için Biseksüel olmaya hazır olduklarını söylediler. Kim Taehyung EŞSİZ!
Jungkook yine göremediği sıkıntısıyla televizyonu kapattı. Mutfağa gidip boş ve kirli olan tabağını bulaşık makinesine koyup,ceketini almak için odasına çıktı.
Aklında hep Kim Taehyung vardı. Acaba nasıl biri? Şu an ne yapıyor? Mükemmel bir yüze sahip mi?
Jungkook düşüncelerinden kurtulmak için hava almaya sahile giderken birisine çarptı. Saygılı olduğundan özür dileyip geçerken parfümünün ne kadar güzel olduğunu anladı.
Biraz utanılır bir soru ama jungkook bunu düşünmeden direkt çarptığı kişiye o soruyu yöneltti.
"Afedersiniz bayım,parfümümünüzün markasını öğrenebilir miyim?"
Taehyung arkasını döndüğünde o mükemmel yüze sahip olan jungkook'u gördü. Bir kaç dakika büyüsüne kapıldı ama jungkook'un ona bir soru daha yöneltmesiyle kendisine geldi.
"Bayım,iyi misiniz?"
"Ah~evet iyiyim. Parfüm kullanmıyorum."
İşte Jungkook o an kalbinden vuruldu. Koku onun için çok önemliydi. Evde lüks markalarda ağır kokusu olmayan parfümleri alır koleksyon yapardı.
Arkasını dönüp bir şey demeden gitti jungkook.
Hala etkisinde kaldığı kokuyu araştırmaya karar verdi. Deniz Kokusu!
Araştırdığında ağır kokular hariç onun gibi kokan bir parfüm bulamamıştı. Tabiki peşini bırakmayacaktı.
Taehyung evine giderken o çocuk aklında kaldı.Büyük gözleri,küçük dudakları ve dudağının altındaki minnak beni tamamlıyordu eşsiz yüzünü.
Acaba Taehyung ondan etkilenmiş miydi?
Jungkook neden parfümünü araştırıyor?
İkisi kafası karışık bir şekilde yataklarına yattılar.
Mükemmel bir güne daha uyanmak için.
Devam edecek...
Yeni kurgum nasıl?
Beğendiniz mi?
Her zaman VKook'u destekliyor olacağım.
Sizi seviyorum.
İyi günler/iyi akşamlar/iyi geceler dilerim...💜💫