🐰4🐯

10 2 0
                                    

Jungkook elinin titremesini göstermemeye çalışarak Taehyung'un elini sıktı.

O zarif,pürüzsüz,dokunmaya kıyılamaz elini,ellerini...

Taehyung birşeyler anlatırken jungkook sadece ona odaklanmıştı. Dudağının altındaki minik benin aynısı Taehyung'un burnunun ucunda vardı.

Taehyung "Anladın mı?" Diye soru yönelttiğinde jungkook gözlerini Taehyung'un gözlerine sabitlemiş olumlu mırıltılar çıkartıyordu.

~

Jungkook'un eşi benzeri olmamalı. Diye geçirdi içinden Taehyung.

Şimdi nasıl odaklanacaktı karşısında bu mükemmel yüz dururken. Nasıl yapacaktı?

~

Taehyung'un ayağa kalkması ile jungkook'ta kalktı.

"Yarın saat 08:00'da gel. Çekimlere yarın başlayacağız."

Dedi Taehyung. Jungkook'ta hemen kabul edip evine doğru giden yola koyuldu.

Eve gelmiş botlarını çıkartmıştı.  İçinden "sevgilisi çok şanslı." Diye geçirdi. Ama daha sevgilisi bile olduğunu bilmiyordu.

Kıyafetlerini çıkarmış kendisini yatağa atmıştı. Telefonuna gelen bildirim sesi ile komidine baktı. İlk başta umursamasada merakına yenik düşüp telefonunu açtı.

İnstagram'dan mesaj gelmişti.

  *_Tae_tae sizi takip etmeye başladı.*

Ne yani o kadar aradığı kişi şimdi ayaklarına mı düşmüştü.

*sen de onu takip et.* yere tıklayıp Taehyung'u takip etti jungkook.

Taehyung'u biraz stalklayıp yatmaya hazırlanmıştı jungkook.

Telefonu komidine bırakır bırakmaz yeni bir mesaj daha gelmişti. Artık göz kapakları ağırlaştığı için bakmaktan vazgeçip kendini uykuya teslim etmişti.

Sabah uyandığında daha saatin 07:00 olduğunu gördü.

Dünki mesaja bakmak istemiş ve yanındaki komidine telefonu almak için uzanmıştı.

Taetae: Selam!

Taetae:Neden cevap vermiyorsun?

Taetae:Uyudun mu yoksa?

Taetae:Peki iyi geceler:)

Bu mesajı şimdi Taehyung jungkook'a mı atmıştı?

Emin olmak için gözlerini ovaladı jungkook. Ama ciddi ciddi Kim Taehyung ona mesaj atmıştı.

Anında cevap verdi.

Kook:Ah pardon uyumuşum.

Kook:İlk iş günümde geç kalkmak istemem dimi?:)

Taetae:Evet ama saat 07:30  biraz hızlanmalı mısın?

Kook:Ohağ

Kook:Pardon.

Taetae:Sorun değil:)

Kook:Şirkette görüşürüz Bay Kim

Taetae:Görüşürüz:)

Saate baktığımda cidden saat 07:32 idi. Hemen kalkıp dar pantolonu ile beyaz t-shirtini giyindi.

Beyaz spor ayakkabılarını da giyinip evden çıktı.

Devam edecek...

Ah normalde bugün atmayacaktım ama dayanamadım Dopslfle

Her neyse

İyi günler/iyi akşamlar/iyi geceler dilerim..💜💫

DESTİNY <VKOOK>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin