Celý dva týdny jsem pořád nemocná. Nevím čím to je ale mám malé podezření, co to může být. Michael chodí do studia aby zkoušel ale nechce mě nechávat samotnou. Nelíbí se mu, že mě vidí nemocnou nebo v bolestech a musí mě nechávat samotnou. Michael by tady rád byl a staral se mě ale bohužel, nemůže. Za necelý měsíc jde na Dangerouse turné a bere mě sebou. Chápu že musí zkoušet a snažím se ho každé ráno přesvědčit, že jsem v pořádku. Michael nakonec odejde ale ne než řekne sluzebným, aby se o mě staraly a hned volaly, kdyby se mi něco stalo. Já a Michael jsme spolu víc jak rok a před měsícem mě požádal o ruku. Slíbil, že až se vrátíme z Turné půjdeme hned udělat svatbu.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Včera jsem byla v obchodu a koupila krabičku s těhotenský testem. Řekla jsem služebným, aby Michael nic neříkaly že jsem byla venku a ony mi vyhověly. A teď, sedím v koupelně na kraji vany a čekám na výsledek těhotenské testu. Klepu netrpělivě nohou a snažím se uklidnit moje nervy. 'co když to bude pozitivní?. Bude mít Michael radost?. Vím že miluje děti a že by rád chtěl svoje vlastní, ale teď před turné... Nevím přesně jak dlouho budeme na turné ale bojím se, co se stane s dítětem...co když-' moje myšlenky přeruší časovač že už je čas na výsledek. Rychle se postavím a vezmu těhotenský test.
"Pozitivní.... Ach můj bože..." dám ruku na ústa a začnu plakat. Dívám se na těhotenský test který ukazuje dvě čárky. Jsem těhotná. Michael bude otcem.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Dělám večeři a čekám, až přijde Michael domů. Usmívám se šťastně a broukám si tichou melodii. Slyším otevřené dveře a hlasté zabouchnutí. Podívám se z kuchyně na chodbu a vezmu utěrku. Otřu ruce a ztlumím sporák, aby polévka nezačala moc bublat. Vejdu do obývacího pokoje a vidím Michael sedět na gauči a mít hlavu na opěradle. Jdu k němu a dám ruce na jeho ramena a lehce je začnu masírovat. Michael zásténá úlevou a pomalu se uvolní. Otevře jeho unavené oči a dívá se na mě. Usměji se na něj.
"Vítej doma Lásko... Náročný den?" dám mu polibek na čelo a Michael se usměje a povzdechne si.
"Velmi... Musím do týdne sehnat novou tanečnici na TWYMMF..." povzdechne si frustrovaně a dá ruku do jeho vlasů. Kloužu rukama po jeho hrudi a objemu ho. Dám mu polibek na tvář.
"Neboj se dráhy.. Zítra ti s tím pomůžu.. Znám někoho kdo by se pro tu písničku hodil." Michael se na mě nadějně podívá.
"Opravdu?.. To by jsi pro mě udělala?... Jsi nejlepší lásko!... Co bych bez tebe dělal... Ale.....co tvoje nemoc..." Michael se začne mračit a já se chichotám. Pustím ho a jdu kolem pohovky a stojím na proti němu.
"O to se neboj Mikey.. Už vím čím to je." usmívám se šťastně. Michael zvedne jeho obočí a je hrozně zmatený. Nakloní se dopředu.
"Miláčku proč se usmíváš?.. Na nemoci není nic k usmívání (Y/N) ... Bojím se tě tu nechávat samotnou... Už to takhle trvá dva týdny a nenávidím, že nejsem tu a nemůžu ti pomoct." chichotám se na jeho starostlivost a péči. Je tak rozkošný.
"Něco ti ukážu... Hned jsem tady." Usměji se na něj a jdu do kuchyně pro těhotenský test. Michael sedí zmateně na gauči a celou dobu mě sleduje. Vezmu těhotenský test a jdu k němu. Podám mu to a Michael se na to dívá a vypadá ztracený. Usmívám se a čekám až jeho unavená hlava to vezme. Najednou se Michael rychle postaví a dívá se na mě se širokým očima.
"Je to... To je... Pozitivní... Já budu.. Budeme...." Chichotám se na jeho roztomilé chování.
"Ano Michael... Budeš otcem." Michael tvář se rozjasní a má největší úsměv jaký jsem kdy viděla. Vezme mě do náruče a začne mě točit kolem. Dám ruce kolem jeho krku a chichotám se.
"Já budu otcem!.. Budeme rodiče!.. Budeme mít dítě! Ach můj bože! " Michael mě postaví na zem a dává polibky po mém obličeji. Směji se na jeho radost a jeho sladké chování a políbí ho. Michael mě přitáhne blíž k němu a hluboce mě políbí.
"Miluji tě" Usmívám se.
"Miluji tě víc"
"Nejvíc tě miluji.. A naše dítě" Michael dá ruku na můj žaludek a posadí se se mnou na gauč. Tohle je nejlepší den našeho života a nemůžeme se dočkat, až dítě bude tady s námi.
ČTEŠ
❤️Michael Jackson X Reader❤️ One-shot
FanficToto je kniha o Michael Joseph Jackson a Reader... Jednorázové příběhy a představy.. Přijímám zadosti❤️