Brando pov
Χρόνια τώρα έχω μάθει να κρύβω τους φόβους μου και όσα με τρώνε κάτω από το χαλι με ελπίδα ότι δεν θα με βρουν .
Δεν είχα κανέναν να με βοηθήσει να το αντιμετωπίσω καθώς και ήμουν κλειστός χαρακτήρας και οι γονείς μου ήταν χωρισμένοι .
Είχα όμως μια παρουσία . Μια όμορφη παρουσία .
Ήταν ψιλή με μαύρα λιτά μαλλιά και πάντα θα φορούσε ρούχα στις αποχρώσεις του κόκκινου και του μαύρου .
Δεν μου είπε ποτέ το όνομα της για αυτό ακομα την φωνάζω Ρόζα .
Το ροζα συμβολίζει το κόκκινο και την ευτυχία
Το vamva συμβολίζει το μαύρο και την δυστυχία .
Νόμιζα ότι η Ρόζα ήταν μαζί μου σε όλο αυτό και με βοηθούσε αρκετά λέγοντας μου ότι τα προβλήματα μου θα λυθούν και να μην αναφέρω ποτέ τίποτα και σε κανέναν .
Και έτσι και έκανα .
Πέρασα όλο το λύκειο μαζί της .
Ώσπου ένα βράδυ της είπα ότι δεν θέλω να την βλέπω πια .
Εκείνη με ήξερε τόσο καλά και μου έδωσε μια κάρτα με το όνομα της .
Μου είπε να πάω εκεί όταν την πεθύμησω.
Ήταν πολύ σίγουρη για τον εαυτό της.
Λες και γνώριζε την κάθε μου κίνηση .
Λίγα βράδια μετα υπέπεσα ξανά στα πόδια της .
Marseaux pov
Του στέλνω χίλια μηνύματα δεν απαντά .
Ο αδερφος μου ! Κατι του έχει συμβεί !
Χωρίς να το μάθει ήξερα ότι σύχναζε σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου ονόματι 101 .
Αυτό το δωμάτιο λέγετε έτσι επειδή στα παλιά τα χρόνια το χρησιμοποιουσαν σαν δωμάτιο βασανιστηρίων.
Είχαμε και οι δύο έναν φύλακα άγγελο .
Όμως κανένας μας δεν ήξερε τι άγγελος ήταν .
Την ερωτεύτηκε ο αδερφός μου και τον παρέσυρε στα δίχτυα της .
Κρυώνω θέλω οπωσδήποτε ένα παλτό να φορέσω .
Κοιτάω το σώμα μου και βλέπω πως ήδη φοράω το αγαπημένο μου μπουφανακι .
Όμως κάτι με τρωει.
Κρυώνω , όχι μόνο σωματικά ... Αλλά και ψυχικά .
Δεν την θυμάμαι . Την έχω ξεχάσει . Θέλω να την έχω ξεχάσει !
Καταλαβαίνω τόση ώρα που λείπει ότι είναι μαζί της .
Τρέχω παίρνω φόρα δεν θέλω να μάθω ότι έγινε αυτό που υποψιάζομουν !
Brando pov
Σηκώνεται και έρχεται από πίσω μου γυρνάω και σκέφτομαι πόσο τυχερος είμαι που την έχω .
Γυρνάω ξανά και νιώθω το σώμα μου να πέφτει άδειο στο κρύο πάτωμα του δωματίου .
Μέσα μπαίνει η αδερφή μου και έρχεται κατά πάνω μου
Προσπαθεί να με κάνει να επανέλθω όμως εγώ δεν μπορώ , και έτσι χάνομαι στην μαύρη μαγιά της Ρόζας .
------------------------------------------------------
Γεια σας !!
Πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο?
Χθες βράδυ είδα ένα όνειρο με το πώς θα ήταν αν οι wnc έκαναν ένα θεατράκι κάθε φορά για κάθε ένα τραγούδι τους ? Και το έβλεπα ήταν τέλειο ήταν λες και έβλεπα την παράσταση .. κάθε τραγούδι = κάθε παράσταση
Νταξ στην αρχή το όνειρο ( επειδή τα όνειρα μου είναι πάντα από δω και από κει ) είδα ότι ο Μπράντο εκανε μαθήματα χημείας και ιστορίας .. ναι ξέρω ... Ήταν ωραίος δάσκαλος όμως δεν λέω τα έλεγε πολύ ωραία 😂
Ελπίζω να σας αρέσει και να μάθουν και άλλα άτομα την σημασία των wnc
Μέσα από αυτό θα το ξανά πω δεν έχω σκοπό να πρόσβαλω ούτε την μαρσο ούτε τον σολ ούτε τον Ντι ούτε τον Μπράντο ούτε τον ντισαιφερ κανέναν ! Απλά το κάνω καθαρά σαν μια ιστοριουλα !
Πείτε μου αν σας άρεσε και αν θέλετε να συνεχίσω ->
Cyaaa
YOU ARE READING
Rosa vamva+++
Short StoryΓεια σας .. αυτό δεν ξέρω αν θα παρουσιαστεί σαν κοπιραιτ η κάτι τέτοιο ... απλά ως έφηβη υποστηρίζω τραγουδιστες και μεσα από αυτούς ανήκω και στο φαμ 🖇️. ( wnc+ solmeister) Ένα συγκρότημα του οποίου τα τραγούδια δεν είναι σαν όλα τα άλλα . που...