Neler Oluyor ?

8 1 0
                                    

    En son hatırladığım yaşlanmış olduğum gerçeğiydi. Zamanımın fazla kalmadığını hissediyordum ve tahtımı başkasına devretme zamanım da gelmişti. Bu yüzden tahtı mı devrettikten sonra bir kaç gün dinlenmek için odama çekildim. Son hatırladığım şey ise yatağımda uyumaya hazırlandığımdı ...


 Gözlerimi açtığım da karşımda bir kadın vardı ve beni kucağında tutuyordu. Anlam verememiştim , neden ona aşağıdan bakıyordum ? Bu soruları sorarken bir kadın beni aldı ve bir yere bıraktı. Kendime baktığım da küçülmüştüm ? Hayır bebek olmuştum ! Bu nasıl olabilirdi ki , az önce ölüm döşeğindeyken nasıl oldu da bir bebeğe dönüştüm. Günler günleri , aylar ayları ve yıllarda yılları kovalarken ben 10 yaşıma geldim. Ailem ismimi başka bir şey koymak isteseler de ben izin vermiyordum. Her seferinde beni başka isimler çağırırken ben Apogas diyordum. Büyü güçlerimin hala durduğunu hissediyordum. Ailem köylüydü bu yüzden çalışırlardı ben de onların görmediği bir yerde çağrı büyüsünü yaptım ve gölge kralın hala durduğunu gördüm. Gölgelerimin etrafta dolanıp olanları öğrenmelerini istedim. Daha sonra ailemin yanına döndüm ve onların istediği şeyleri yapıp durdum. Bir kaç günden sonra gölgelerimden gelen bilgiye göre kalenin güvenliği ve askerlerinin iyi olduğu , büyü güçlerinin de iyi olduklarını söylediler.  Ben insanlara bu kadar darbe verdikten sonra hızlı sürede nasıl toparlandıklarını anlamasam da şimdilik bunu dert edecek halim yoktu. Ailemle biraz daha vakit geçirdikten sonra akademiye gitme vaktim gelmişti. Akademiye geldiğim de akademi farklı olsa da aklıma Akeno'yu getirdi ve bu durum biraz canımı sıktı.  Akademiye sıkılarak girerken birisi "Köylüler de büyü okuluna geliyor mu ? Bence bir sıkıntı yok büyü gücü olmadıktan sonra yine gidecekler" dedi. Büyü gücü düşük olduğundan emin olduğum için oralı olmadım ve akademiye girdim. Önce büyü güçlerimizin ne olduğu tespit etmek için büyü yapmamızı istediler. Önceki akademide yaptığımızın aynısıydı. Herkes sıraya geçti ben ise en arkaya geçtim ki ne oluyor görmek istedim. Bekleyenlerin çoğu büyü yapamıyordu ama büyü yapanlardan çoğu genel olarak ateş büyüsü kullanıyordu. Bende sıralama yapılırken izliyordum ve sıra bana laf atana geldi. Karanlık ve rüzgar büyülerini kullanabiliyordu. Bir kaç kişiden sonra sıra bana geldi , biraz düşündükten sonra önce karanlık büyüyü sonra ateş büyüsünü ve en sonda rüzgar büyüsünü kullandım. Herkes şaşkınlıkla bana bakıyor ve şaşırma sesleri duyuluyordu. Bana hangi büyüyü öğrenmek istediğimi sorunca da rüzgar dedim. Zaten bütün büyüleri artık ustaca yapabildiğim için bu benim için pek önemli değildi. Sınıflara geçtik ve öğretmenin gelmesini bekledik.

Yeni Bir UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin