Csütörtök: Exkulzív interview a Roxfort tanáraival

720 50 76
                                    

Dánger! Káromkodás található meg a részben! (Ahogy valószínűleg az előzőekben is.) Aki ezt nem szereti, ne maradjon itt, mert nem fogja élvezni. Nem az egész csak kurva anyázás, de lesznek benne trágár szavak.

Nyomokban Jily-t, Wolfstar-t és még más shippeket tartalmazhat!

□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□□

Fred: Jó estét mindenkinek! Itt vagyunk megint fél kilenckor és kezdődik is a műsor! Az utóbbi egy napban feltettünk pár kérdést a tanárainknak a suli legmenőbb bandájáról, azaz a Tekergőkről!

George: Ma itt vagyunk megint a vendégeinkkel. Figyi, Freddie, lehet örökké benne kéne lenniük. Jó, majd megbeszéljük. Tehát-

James: Rájöttem arra, hogy eddig tök bunkók voltunk és nem köszöntünk be! Sziasztok skacok!

Sirius: Köszi a kérdést, már jól van a fejem...

Regulus: Siri, kedden verték szét a fejed, nem tegnap.

Sirius: Oh, hát jó. Minden esetre halika!

Regulus: Nem vihetnénk vissza a mungóba?

Remus: Nem. Már kitöltöttük az összes papírt, hogy hazajöhet, meg ilyenek. Nyugi, megnéztem, hátha.

Lily: Ne bántsátok már! Szegénynek még mindig fáj! *gügyög*Gyere ide Sirius! Ki a jó kutya? Te vagy az!

Sirius: Én vagyok az!

James: Peter, te úgysem érdekelsz senkit, menj és hozz neki a madaras tescoból jutifalit!

Regulus: Most az egyszer egyet értek veled, Potter. Menj, Pettigrew!

Peter: *feláll és elhúz*

James, Regulus, Remus, Lily: *ökölpacsi* Na, ezt is elintéztük. Sirius, visszaülhetsz a helyedre.

Sirius: Hihetetlen, hogy ennyi év után is beveszi.

Lily: Hihetetlen, hogy ennyi év után is el tudod játszani az idiótát és nem lát át rajtad.

Regulus: Ne becsüld túl a színészi képességeit...

Sirius: Ezt most vegyem úgy, hogy-

Regulus: Igen, vedd úgy, hogy idiótának neveztelek.

Fred: George, hívd a rendőrséget!

James: Miért is?

George: Mert ellopták a műsorunkat!!!

Regulus: Hupsz...?

Fred: Hupsz?! Hah! Na csapjunk bele! Itt is van a felvétel McGalagony professzorral, ez jó lesz!

Fred: Tehát, ön szerint melyik tekergő volt a legrosszabb?

McGalagony: Sirius Black. Egyértelműen Sirius Black.

Sirius: Nyertem! Ágas, szar vagy.

McGalagony: De mivel büszke lenne magára ezért és azt mondaná Potternek, hogy; Szar vagy, ezért a végső válaszom James Potter.

Sirius: Hát, de-

James: Nincs mit tenni, Tapmancs. Az öreg Minnie túl jól ismer minket.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 03, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ROXFORTI KABARÉ: Szórakozás felső- mármint; Weasley-fokonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora