Prvi dan u paklu

1.2K 62 28
                                    

     "Beth probudi se zakasnićeš!" Moja mama je vikala na mene. Moje oči su se otvorile i shvatila sam da imam samo 10 minuta da se spremim i znala sam da nisam spremna za svoj prvi dan u Hickford High. Brzo sam skočila iz kreveta i potrčala ka ormaru da potražim nešto normalno da obučem, ali ovo ne izgleda kao moj željeni prvi dan. Bacila sam crni šorts i moju omiljenu "Pretty Little Liars" kratku majicu i završavam oblačenje obuvajući bele Converse patike. Utrčala sam u kupatilo, pokušavajući da ukrotim svoju vrlo ludu kosu. Ispeglala sam kosu, i lice premazala BB puderom. Jedan sloj maskare već je bio na mojim očima, i za kraj stavljam narukvice koje nosim svaki dan. Trčala sam ka vratima i upitala sestru Briddy da me odbaci do škole. 
"Naravno, Beth!" - odgovorila je. Zgrabila sam parče tosta, pomazila Winnie po glavi (inače pas) i izjurila napolje. 
Ah, evo to je Hickford High tako izgleda ponosno i visoko. Stepenice i tereni su ispunjeni ljudima koji razgovaraju u krugu i deluju kao da se nisu videli 10 godina. Nikada nisam bila društvena osoba, tako da to ne razumem. Hodala sam uz stepenice, kada me je udario jedan dečko i dobijanje "prljavog pogleda" od devojaka koje su praktično obučene u komad platna koji ne vredi ništa, a njima očito zadovoljstvo. Nasmejala sam se u sebi. 
Prišla sam ženi na recepciji škole "Zdravo, ja sam Beth Toms, ja sam nova u školi." -rekla sam tiho u sebi, a ona je zurila u mene. "Ah, dobrodošla mlada damo, ovde je raspored i Vaš broj ormarića." -rekla je. "Hvala." -odgovorila sam. 
Pogledala sam u raspored i shvatila da prvi čas imam engleski, sjajno. Videla sam da su hodnici bili prazni, znači kasnila sam, još bolje. Ušla sam na čas nezapaženo. 
"Dobrodošla Beth, ja sam tvoj profesor engleskog, sedi." -rekao je sa veoma velikim osmehom. Spustila sam glavu dole. Sela sam i videla napolje kako se održava utakmica. To je iskreno bio najbolji pogled, ne znam zašto niko nije sedeo ovde. 
"Smirite se!" Bilo mi je žao gledajući g. Diltona kako pokušava da dovede razred u mir. Moje lice je bilo tako crveno da su mi sportisti krenuli da zvižde. Kreteni. 
2 minuta kasnije ugledala sam najlepšeg i najzgodnijeg dečka ikada. Oči su mu bile jarko zelene, savršen ten i obučen u zapanjujućoj uskoj sivoj majici ispod čije su se nazirali njegovi mišići na stomaku i obučen u uske crne farmerke. Ceo razred je ćutao kada je ušao. Pogledao me je. Grčki Bog me je pogledao. Hoda do mene, o moj Bože. 
"Skloni se sa mog mesta, kurvo!" -rekao mi je uznemirujuće, a nije ni gledao u mene. 
"Izvini." -odgovorila sam. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Loš dečko i nova devojkaWhere stories live. Discover now