Su Qianci merasa seperti telah menjadi perahu, naik dan jatuh di atas gelombang keganasan. Seketika, dia menabrak gunung es raksasa, atau lebih tepatnya, gunung berapi.
Panas, sangat panas!
Namun, sekerap itu, dia tidak dapat menahan diri untuk mendekati gunung berapi. Dia dilemparkan ke udara dan kemudian menembus seks keras. Ada yang rosak. Dia merengek, "Sakit .."
Gunung berapi tidak dapat dihentikan semasa letusannya. Dia merasakan seluruh tubuhnya terkoyak dan terbelah dua. Su Qianci hampir tersedu di bawah kekuatan gunung berapi, "Syaitan ..."
Gunung berapi itu tidak menunjukkan rasa simpati kepadanya. Dengan desakan yang kuat, Su Qianci merasakan ciuman jatuh di bibirnya. Dengan irama yang stabil, dia segera merasakan kesakitannya hilang. Keseronokan yang besar telah diturunkan ke tulang belakangnya dan dia mula mengerang ..
Dia menjadi tenang kembali setelah apa yang berlaku.
Kesedaran Su Qianci kembali kepadanya sedikit demi sedikit, dan dia jelas merasakan kesakitan di tubuhnya.
Dia sakit dan sakit.
Bulu matanya turun, dan dia tiba-tiba membuka matanya.
Mendedikasikan artifak ukiran kayu kuno yang tergantung di siling dengan gaya.
Ini ... Rumah lama dari Li's.Su Qianci tiba-tiba bangun, tetapi dia merasa sangat sakit sehingga dia tidak dapat menahan diri daripada menjerit.
Yang mengejutkannya, Su Qianci merasa dia telanjang. Tanda biru diletakkan di seluruh dada dan tulang selangka, kelihatan agak menakutkan.
Dia mendapati orang lain terbaring di sebelahnya!
Su Qianci menangis dan cuba menyembunyikan dirinya di bawah selimut ke sisi.
Lelaki di depan matanya sangat kacak. Keningnya yang tebal sedikit mengembang ketika dia cepat-cepat membuka matanya.
Ketika dia membuka matanya, Su Qianci merasa terpesona.
Dia tidak akan pernah bosan dengan wajah ini, tidak kira berapa kali dia melihatnya.
Matanya dalam dan gelap seperti malam yang berbintang, dengan keangkuhan dan keanggunan semula jadi. Dengan rasa mengantuk, mereka tiba-tiba menjadi tajam ketika melihat Su Qianci.
Pada masa ini, Li Sicheng kelihatan seperti dia baru ... berusia dua puluh lima atau dua puluh enam tahun!
Su Qianci sedikit bingung. Lengannya tiba-tiba tersentak ketika wajah Li Sicheng menghampirinya. Dia geram, "Su Qianci, kamu berani memarahi saya?"
Adegan ini nampak biasa.
Pada usia terakhirnya, ketika dia didirikan oleh Tang Mengying untuk menghabiskan malam pernikahannya dengan Li Sicheng, dia mengatakan hal yang sama ketika mereka bangun.
Su Qianci memandangnya dengan kosong dan dengan cepat berkata, "Saya akan pergi. Jangan risau."
Selepas perceraian mereka, dia memberinya sejumlah besar faedah, termasuk beberapa harta tanah. Sekiranya Tang Mengying tidak membunuh Kakek di rumah Su Qianci, Su Qianci bahkan tidak akan berada di sini.
Walaupun dia terselamat dari air, Su Qianci tidak percaya bahawa suaminya ingin menemuinya. Itu mesti satu muslihat jahat dari Tang Mengying!
Dia tidak tahu apa kesan kata-katanya pada Li Sicheng.
Tinggalkan?
Wanita yang mencuba segala-galanya tidur dengannya cuba pergi setelah dia menenangkannya dan tidur dengannya?
Melirik wanita itu, Li Sicheng mendapati dia sama sekali tidak bergurau.
Dia tidak bermaharajalela dan memberontak seperti dulu. Ekspresinya tenang dan dingin, seperti seseorang yang sudah putus asa. Yang tinggal hanyalah kesedihan.
Menatapnya sebentar, Li Sicheng mendengus, mendekatinya, dan mengambil tangannya. "Apa muslihat yang ingin kamu tarik? Mula-mula kamu membiusku, dan sekarang ... Adakah kamu bermain keras untuk mendapatkannya?" Suaranya menyenangkan, lembut seperti suara cello. Namun, setiap perkataan dari mulutnya jahat.
Wanita di hadapannya mempunyai kulit yang sangat cerah, sangat halus sehingga seolah-olah tidak mempunyai liang. Matanya luas dan gelap, murid-muridnya kelihatan seperti anggur hitam. Dengan kebingungan dan terkejut, dia memandangnya seperti rusa yang hilang, tidak tahu apa yang harus dilakukan.
"Saya tidak. Lepaskan saya." Su Qianci cuba menarik tangannya, hanya untuk membuatnya terlalu kuat.
Ketika dia meronta-ronta, selimut itu tergelincir dari tubuhnya. Mata Li Sicheng mengalir ke tubuhnya. Tiba-tiba, dia merasa seolah-olah satu juta semut merangkak di tubuhnya, yang membuatnya merasa sangat tidak selesa.
Tak guna!
Li Sicheng cuba mengalihkan pandangan, tetapi bonjolan muncul di bawah selimut. Su Qianci tersipu, meraih selimut untuk menutup tubuhnya.
Walaupun dia telah menikah dengannya selama lima tahun, dia hanya pernah tidur dengannya sekali.
Dan pada masa itu, itu hanya kerana Tang Mengying membiusnya.
Sejak itu, Li Sicheng melihatnya sebagai virus. Dia bahkan tidak akan tidur di bilik yang sama dengannya, apalagi menyentuhnya.
Menghadapnya dengan telanjang, Su Qianci memerah dengan kuat sehingga wajahnya terbakar.
"Biarkan aku pergi, Li Sicheng! Kamu bahkan akan tidur dengan wanita jelek seperti aku? Bukankah Tang Mengying memuaskanmu?" Su Qianci menjadi marah.
Tang Mengying?
"Jadi anda mengatakan bahawa anda jelek." Li Sicheng tersenyum dingin. Dia melihat ke dalam matanya yang gugup dan kemudian hidungnya yang lurus. Bibir sedikit terpisah, basah dan kenyal. Mereka mengingatkannya sepatah kata, yang dapat dicium.
Merasakan tekaknya kencang, Li Sicheng memandang bibirnya dan matanya menjadi gelap.
Su Qianci, sebaliknya, merasa terhina. Jika bukan untuk Tang Mengying, mengapa wajahnya hancur?
"Berangkat!" Su Qianci meregang, dan Li Sicheng tidak dapat menahan nafas.
"Berhenti bergerak!" Dia menangis.
"Ha ..." Su Qianci mendengus, "Kamu memerlukan seks? Pergilah cari Tang Mengying. Tidur dengan wanita yang seburuk aku, kau hanya hambar."
Ketika dia mengatakan itu, Su Qianci tiba-tiba mencair.
Selama bertahun-tahun, semua orang membandingkannya dengan Tang Mengying. Dia tidak pernah boleh menang. Tang Mengying adalah seorang puteri di istana, sementara dia bersantai di lantai.
Itu bukan perasaan yang baik.
Mata Li Sicheng menjadi gelap. Dia memegang tangannya dan menolak dirinya. "Jika saya pergi ke Tang Mengying, apa yang saya perlukan untuk anda, isteri sah saya?"
Su Qianci menjadi bingung dan membuka matanya dengan luas.
Isteri yang betul?
Li Sicheng melihat ekspresinya dan mendengus dengan cara yang kejam. "Orang tua itu meminta saya untuk menikahi anda hanya untuk membuat kita tidur bersama. Anda berusaha keras untuk menyingkirkan saya dan sekarang anda bertindak seperti ini? Hah?"
"Saya tidak!" Su Qianci akan menjadi gila.
Li Sicheng tidak menghiraukannya, meremas dagunya dengan dua jari, dan bertanya, "Adakah anda tahu apa maksud isteri yang sah?"
YOU ARE READING
The 99th Divorce : Darling, Take Me Harder
FantasyDalam kehidupan mereka sebelumnya, mereka telah berkahwin selama lima tahun. Lelaki itu adalah segalanya baginya, tetapi dia dibuang seperti sepasang kasut yang usang. Selepas kelahirannya semula, dia memberikan lelaki itu kontrak perceraian terleb...