V

151 10 48
                                    

Když jsme přišli domů, bylo něco kolem 5 odpoledne. Skoro 3 hodiny jsme tam byli.

,,Strejdo NiNi, koukej, Kevin!" Jenny ukázala na okno, za kterým seděl holub. Jen jsem po Louisovi hodila pohled typu Vážně? a přešla jsem k ní.

,,To není Kevin, to je holub." Pohladila jsem ji po hlavě.

,,Ale tatínek říkal, že je to Kevin." Nafoukla tvářičky.

,,Tatínek evidentně propadl z biologie. Toto je holub, ptáček, který je ve městech a zobe drobečky, ale Kevin je klučičí jméno." Vysvětlila jsem snad pochopitelně.

,,Takže, to není Kevin, ale holub. Ahoj holoubku!" Zamávala mu a on odletěl.

,,Vidíš, seš chytrá." Usmála jsem se na ni a šla jsem jim udělat večeři.

,,Pojďte si vzít něco na večeři, pak si můžete hrát se strejdy, hm?" Podala jsem všem talířek s večeří a nechala jsem je sednout si do obýváku vedle Nialla a Harryho.

,,Jeeee, vy máte Netflix v telce? Děcka, bude pohádka!" Zavolal Harry a já se pousmála nad tím, jak se rozvalil na gauči, Nialla z jedné strany a z druhé strany děcka. Odebrala jsem se do kuchyně, kde jsem si vzala sklenku džusu a vyhoupla jsem se na linku. Kuchyň je udělaná tak, že je spojena s bývákem, ale mezi kuchyní a křeslem s televizí je zeď vchod je tak, že jedna zeď chybí, přesně ta, která směřuje do schodů a kolem zdí je kuchyňská linka a já seděla na té, která je u zdi, která odtrhuje kuchyň od obýváku. Snad to dává smysl.

,,Proč jsi ji nenechala při tom, že holub je Kevin?" Louis si stoupnul přede mě, přesněji mezi moje nohy a nechtěl mě pustit, dokud mu něco neřeknu.

,,Protože za prvé, nemůže za to, že jsi nedával pozor v bílé, za druhé představ si, že by potom měla ve třídě nějakého kluka jménem Kevin a myslela by si, že se jmenuje jako ten pták. To by dopadlo." Kroutila jsem hlavou.

,,Hm, máš pravdu." Protočila jsem očima, přitáhla jsem si ho nohama a rukama k sobě a začala jsem ho líbat.

,,Hm, tohle mi chybělo." Loui se ode mě odtáhnul, usmál se na mě a přešel na můj krk.

,,Jestli mi tam uděláš mofřin-" Tlumeně jsem vyjekla, když mi skousával kůži. Ale teď už byly moje výhrůžky jedno.

,,Ou, um, tak já si popcorn udělám pak. Kde ho vůbec máte?" Niall se zarazil v pohybu.

,,Na, mikrovlnka je támhle." Zohla jsem se do skříňky pode mnou a hodila jsem mu popcorn.

,,Tak fajn, ale nemáte tu dveře, tak tiško." Niall rychle zalezl za roh. Jeho jediný štěstí, jinak bych po něm hodila něco.

,,Typický Niall." Zasmála jsem se a Loui se mnou.

Ostatní si asi udělali pohádkový maraton, který skončil někdy v 8 večer, kdy k nám do ložnice přišel Harry, že děcka dal spát a že přeje dobrou noc.

Někdy v noci

Měla jsem pocit, jako bych slyšela kroky. Sundala jsem opatrně Louisovu ruku a vydala jsem se do kuchyně, kde byl Freddie a dělal si kakao. Teďka si ho ohříval.

,,Freddie?" Zeptala jsem se ho opatrně. Malinko sebou cukl, pak se ke mě rozeběhl a objal mě.

,,Co se stalo? Proč pláčeš, no?" Přidřepla jsem si k němu a objala jsem ho.

,,M-Měl jsem no-noční mů-ru." Řekl mezi vzlyky, tak jsem ho ještě víc stiskla a hladila jsem ho po vlasech.

,,Víš co uděláme? Dáme si kakao, zamotáme do dek a ty mi povíš, o čem byla ta noční můra, mělo by se ti ulevit a pak můžeš spát se mnou a s taťkou, ano?" Jen mi křikývl.

The Sister 2/pozastaveno-první díl v korekcí/Kde žijí příběhy. Začni objevovat