X

116 7 20
                                    

,,Tady napravo máte klášter Vyšší Brod, tak si to prohlédněte." Ukázala jsem pádlem na klášter, který byl celkem blízko řeky. Pak jsme si zase různě povídali a tak dále až po 200 metrech se objevil přítok Menší Vltavice.

,,Támhle je přítok Menší Vltavice, tak tam nikdo nenajeďte." Ukázal na něj pro změnu Harry a pak jsme zase pokračovali v povídání si.

Po 300 metrech přišel první jez U Bílého mlýna. Asi 23 metrů předtím jsme se rozdělili a chytli jsme se okraje, dělajíc frontu.

,,Kdo jede první?" Zeptala jsem se.

,,My!" Ozval se Harry a vjel s Niallem na jez. Niall si naštěstí pamatoval, že se má hodně zaklonit, což i udělal a tak s Harrym dojeli naprosto v pořádku a za pár metrů potom, se chytli zdi.

,,Tak fajn, Lou, hodně se zakloň, ať se tam nezabodneme." Začali jsme pádlovat, Louis se zaklonil naprosto ukázkově, takže jsme neměli problém dojet za Narry loď.

,,Liame, hlavně nepřestávej pádlovat a Soph, zakloň se." Zavolala jsem na ně a oni se rozjeli. Tenhle jez byl jednoduchý, takže se nikdo nevyklopil a my pokračovali dál.

Po asi 600 metrech následoval most, který byl v rekonstrukci, takže po něm nikdo nechodil.

Pak jsme si zpívali, povídali, smáli se a otevřeli pár pivek. Prostě pohoda. Teďka by už neměl být žádný jez, už jenom kemp.

,,Kdo má hlad, vemte si jídlo ze sudu, protože kemp bude až za asi 2 kiláky a po cestě není restaurace, tak vám pak něco ohřeju až v kempu, nebo si tam něco koupíme." Niall z tohoto zjištění nebyl úplně nadšený a taky si vybral daň, že někomu sežral svačinu.

Najednou se rozřinčel sud, tak jsem ho otevřela a přijmula jsem hovor.

,,Zayne, co se děje?" Zeptala jsem se ho.

,,Nic, nic, jen že jsem v kempu, snad správném, tak čekám na parkovišti."

,,Jasně, tak počkej tak 30, nanejvýš 50 minut a jsme tam." Pak jsem to típla a věnovala se všem na lodích.

Za plus mínus 30 minut jsme dojeli do kempu, kde jsme zaplatili, co bylo potřeba, zase jsme si půjčili hořák a tentokrát si vzala na starost dinch Soph. Já jen otevírala a zavírala dózy s jídlem, ale byla těm jedna dóza, která měla silikonové víčko, co se muselo natáhnout na misku, ve které bylo to jídlo a já to víčko na to nemohla za boha napasovat, takže jsem si s tím různě hrála na stehnech, pak jsem si vytáhla stůl, na kterým jsem to taky zkoušela, Louis se mi s tím snažil taky pomoct, ale vždycky to jednomu z nás podjelo, takže to nešlo. Až na můj asi třicátý, pro Louise tak desátý, pokus se nám to povedlo a až potom jsem zjistila, že mě každý pozoroval.

,,Se divím, že máte spolu jen Jenny." Začal se smát Zayn a já protočila očima.

,,Tak si to zkus." Jelikož seděl vedle mě, tak jsem mu tu dózu podala a on to zvládl na asi pátý pokus.

,,JAK?!" Vyvalila jsem oči.

,,Přirozený talent. Zkus to ty, Nialle." Tak tedy dóza kolovala dokola a upřímně? Nejvíc pokusů jsme měli já, Niall a Soph. Ta dóza je strašná, už teďka ji nemám ráda.

,,Tak zábava s natahováním gumy na dózu stačí, dejte mi tu dózu, ať to můžu uklidit." Harry ukazoval Niallovi, jak to má nasadit, aby to nedělal na 20 pokusů, které mu to zabralo. Nakonec po mě tu dózu hodili a já jí teda uklidila.

**************************
Pardon, že jsem včera nevydala, prostě jsem měla trochu méně času. Děkuju moc za všechno, mějte se!

Susan_Tomlinson

The Sister 2/pozastaveno-první díl v korekcí/Kde žijí příběhy. Začni objevovat