Ma trezesc buimaca și vad ca încă este întuneric în camera și asta doar din cauza draperiilor trase de Namjoon. Urăsc sa dorm cu draperiile trase.
Încep sa ma foiesc prin patul enorm, când în stânga, când în dreapta. Am început sa gem când m-am intins spre noptiera sa îmi iau telefonul. Vad ca am trei apeluri de la Namjoon.
Oftez și ma ridic din pat, sun la recepție și îmi comand de mâncare. Băieții sunt deja la repetiții iar eu, ca deobicei am rămas singura la hotel. Un ciocănit ma întrerupe din gândurile mele, am deschis și în fata mea era cameristul cu mâncarea comandata.
Multumesc și ma aplec în semn de respect, având în vedere ca japonezii sunt foarte respectuoși. Ochii mi-au picat pe o foita și un trandafir lângă mâncarea comandata.
"Bună dimineața Joy. Probabil pana te trezești și te aranjezi noi vom veni acasă. Asa ca pregătește-te pentru ca vei veni cu noi când mergem sa filmam Bon Voyage. Te pupic - Namjoon"
Zmbesc când am citit biletul și fără sa îmi dau seama l-am strâns la piet. Inima îmi bătea destul de tare și asta doar pentru ca... am sentimente pentru el. Nimeni nu știa ce simt cu adevărat pentru Namjoon. Suntem prieteni mai bine de șase ani, iar de aproape un an am început să-l plac, nu doar ca pe un prieten.
Ma duc spre geam, cu mâncarea în gura și telefonul în mana verificând-mi mesajele și notificările de pe SNS. Câteva țipete ma face sa tresar și sa ma uit pe geam. Câteva fete au început sa tipe când au văzut o mașină exact ca a băieților. A fost doar o alarma falsa. Telefonul îmi suna și zâmbesc când vad ca este el
" Bună Joy. Cum ești?" ma întreabă de pe partea cealaltă Namjoon și pot sa jur ca zâmbește în momentul asta
" Bună jooni, ma uitam pe geam la fetele care va aștepta" spun și rand când l-am auzit și pe el ca râde
" Te-ai pregătit? Vom ajunge curând" ma întreabă politicos
"Da sunt aproape gata"
"Bine, ți-am luat cafeaua ta preferata" zâmbesc la spusele lui și îi spun ca ne vedem in curând. Ultimul retuș a fost parfumul meu, care este și preferatul lui Namjoon. Un ciocănit ma face sa zâmbesc și fug spre ușa, dar zâmbetul îmi dispare când îl vad pe Jin și nu pe Namjoon.
Oftez și ma duc supărată spre pat și ma cufund în perna moale
" Wow Wow, nu sunt persoana pe care o așteptai" spune Jin amuzat.
"Ce vrei? Unde este Namjoon?" îl întreb plictisita
"Te aștepta în mașină. Voi doi veți pleca primii" îmi spune zambind
Ma ridic din pat ca un uragan, îmi iau geaca și fug spre ușa, nu înainte de pupicul dat lui Jin. Alerg spre lift și bat din picior nervoasa. Frate, chiar este nevoie sa ne cazam de fiecare data la etajul 15?
Când insfârșit liftul ma anunță că am ajuns la recepție, îl întâlnesc pe managerul lor care imi zâmbește și îmi face semn sa merg după el. Aparent am ieșit pe o ușă unde afara nu era nimeni. Intru în mașină și îl vad pe Namjoon zâmbind
"Joy-i" spune zâmbind și întinde bratele ca să ma ia în bratele lui
"Oh Jonni. De ce nu mai trezit? Am crezut ca mor singura în hotelul ala" spun și fsc o fata de cățeluș.
"Îmi pare rău, dar ne-am grăbit. Taehyung s-a trezit greu și din cauza lui am întârziat puțin" îmi spune zâmbind.
Pe drum mi-a povestit cum a fost la repetiții și cât de mare este stadionul unde vor concerta. Ma uitam la el fascinata, ochii mei plimbându-se când la gropitele lui, când la buzele lui. Mi-am ridicat telefonul fără sa îl vadă pentru ca voiam sa îi fac o poza, dar din greșeală mi-a alunecat din mana.
" Oo, te ajut eu" spune și m-am aplecat deodată cu el, mâinile noastre s-au atins făcându-ne sa ne uitam în ochii unui celalalt.
Mi-a ridicat telefonul, mâinile noastre încă erau împreunate. Ma uit la el, el la mine, apoi la mâinile noastre.
Zâmbește și începe sa îmi mângâie mana. Am crezut ca imi iasă inima din piept.
"Namjoon, eu... îmi pare -" spun rușinata și încerc sa îmi trag mana din mana lui, dar el a strâns-o mai tare
" E ok, nu trebuie sa îți fie rușine. Doar suntem prieteni nu?" spune si ma întristez
Asa este. Suntem prieteni și nimic mai mult. Nu știu de ce îmi imaginam eu mai multe. Este evident ca el nu poate sa se întâlnească cu mine.
Ajunși la destinație ma dau jos prima și inspir aerul curat. O priveliște cât o mie. Munții în fata noastră, un lac imens și vântul curat m-au făcut sa închid ochii pentru un moment și sa zâmbesc.
Lângă mine vine Namjoon cu o cafea în mana. Îmi zâmbește și se întoarce spre peisaj. Îi fac o poza fără sa știe și ma apropii de el. Îmi zâmbește și își pune mana pe umărul meu trăgând-ma spre el
" Mi-aș fi dorit sa fiu aici cu persoana pe care o iubesc" spune iar cuvintele lui m-au lăsat fără fericire.
Ma uit trista la el. Ma trag din bratele lui și plec spre focul aprins de băieți
"Joy? Ce s-" îmi spune Namjoon când a văzut ca am plecat de lângă el
Ii salut pe băieți și ma așez lângă Suga. Îmi da un pahar cu ceai fierbinte și îi mulțumesc.
" Ești bine?" ma întreba și îi fac semn din cap ca nu
Ma uit spre Namjoon și am văzut ca se uita la mine nedumerit, apoi s-a întors spre Jin
" Ști Joy, cred ca ar trebui să-i spui ca îl placi" spune în timp ce își sorbea din ceai.
Nu ma mira faptul. Am știut din totdeauna ca Suga știe ca îl plac pe Namjoon. Oftez și îmi scot telefonul din buzunar pentru ca cineva ma suna.
Prietena mea Bo
" Joy. Nu mai dai un semn de viata de când ești cu băieții" spune râzând
" Of, măcar dacă as avea un motiv bine întemeiat. Dar cred ca plictiseala asta ma face sa uit de tot și toți" spun posomorâta
"Da bine, lasă că voi ajunge acolo nu te mai plictisesti" îmi răspunde și zâmbesc
Insfarsit voi avea cu cine sa ies
În timp ce vorbeam cu Bo, ma uitam într-una la Namjoon. Pur și simplu perfecțiunea lui ma face sa mor. Cumva trebuie sa îmi fac curaj sa îi spun de sentimentele mele pentru el. Mi-am luat la revedere de la ea și am fost bucuroasa sa știu ca mâine ajunge.
I-am văzut pe băieți ca se aduna în cerc cu managerul lor care vorbea la telefon. Ii priveam cu atenție în timp ce îmi beam ceaiul. Hoseok s-a întors spre mine zâmbind. A venit spre mine și mi-a oferit un baton de ciocolata
" Trebuie sa ne mutam de la hotel. Cumva fanii ne-au găsit camerele" spune și oftează
"Dar lucrurile mele -"
" E ok, le iau cei din staful nostru, iar diseară vom dormi într-o vila." spune scurt
Lângă mine s-a așezat Namjoon cu telefonul în mana. Se întoarce spre mine și îmi zâmbește. Jur ca o sa mor dacă mai face asa
" Joy, ești bine? Ești supărată pe mine?" ma întreabă serios
" Nu, Jooni. Doar ca ma gândeam la ce ai spus mai devreme. Și ma gândeam cu ar fii dacă as avea un iubit și as veni în locurile astea superbe" spun supărată.
Îmi las capul la vale și încep sa ma joc cu mâinile mele rușinata. L-am văzut cum vine mai aproape de mine cu scaunul și îmi ia mâinile în ale lui.
" Sunt sigura ca vei găsi pe cineva care sa te iubească, Joy" spune zâmbind
"Poți fi tu acela?" ma ia gura pe dinainte și îl vad cum a înțepenit.
Dintr-o data încep sa rad rușinata și ma ridic de lângă el. Ma duc spre rulota și intru înăuntru. Ma trântesc pe patul mic și îmi pun perna pe cap. Cum am putut sa pun asa ceva?
CITEȘTI
Pregnant - Kim Namjoon F.F
FanfictionCe se întâmplă când cei mai buni prieteni vor deveni părinți pe neașteptate? Vor ajunge ce doi sa se iubească cu adevărat?