Ma uitam in gol . In fata mea era Namjoon si Bo. I-am facut semn sa ne lase singuri si a aprobat din cap .
Il vad pe Namjoon venind spre mine, eu indepartandu-ma fara sa vreau
" Ce - ?" ma intreaba socat cand vede ca ma indepartez de el .
Oftez si imi pun mana pe fata .
" Joy, de ce ma indepartezi de tine ?" ma intreaba dintr-o data si simt cum inima se sparge in mii de bucatele .
Nu credeam ca o sa-l vad vreodata asa de suparat ... dezamagit . Gandul ca ma poate respinge ma omoara . Dar pur si simplu nu mai pot sa-i ascund
" Namjoon, nu te indepartez " ii raspund si il trag de mana spre canapea.
Se uita la mine nedumerit cand il iau de mana si incep sa plang
" Hey, de ce plangi?" intreaba apasat.
Ma ia in brate si ma bate pe spate usor . Pret de cateva minute nu a spus nimic, nu ma intrebat nimic. Ma desprind de el si iau o gura buna de aer.
"Prima data vreau sa-ti spun ca imi pare rau pentru reactia mea de dinainte . " ma intind dupa un servetel de langa mine .
Ma uit la Namjoon si nu vad nici o reactie. Pur si simplu se uita la mine nedumerit .
" Ti-am ascuns lucrul asta si ma doare sa stiu ca tu nu sti de sentimentele mele, Jooni " spun si pufnesc in plans cand il vad ca-si pune mana la gura socat .
Se ridica si isi pune mainile in par, tragandu-se de el .
" Joy, de cand - " spune dar il intrerup
" Te plac de ceva timp, doar ca nu am vrut sa cred asta . Stiam cum vei reactiona, de aceea nu ti-am spus. "
Cu pasi mici ma apropii de el dar m-am oprit cand am vazut ca se da in spate.Am oftat si mi-am lasat capul in jos. M-am asezat pe canapea din nou, evitandu-i privirea.
" In Japonia mi-am dat seama cu adevarat ce simt, de aceea m-am comportat asa cu tine. "
" Joy, nu stiu ce sa spun...imi pare rau, eu-" spune balbait
" E ok. Stiu deja raspunsul tau" zic si schitez un zambet fals
" Joy, am sentimente pentru tine, dar de prieteni " spune parca in soapta . Aprob din cap si imi sterg lacrimile de pe fata . " Si daca as vrea sa fiu cu tine, in momentul de fata nu pot, te rog intelege-ma" ofteaza
" E ok-" ma intrerupe telefonul lui
Se scuza si raspunde . Fata lui devine serioasa si ofteaza
" Trebuie sa plec. Te sun eu, ok? " ma saruta pe frunte si pleaca .
Am ramas singura in camera. Privirea mi-o atintesc pe o poza cu mine si Namjoon apoi pe una cu baietii .
In timp ce ascultam o melodie trista, mintea mi-a fugit la Suga . El stia despre sentimentele mele pentru Namjoon.
Joy: Suga...i-am marturisit totul lui Namjoon. Multumesc pentru incurajare .
Astept cateva minute, dar nu raspunde. Ma imbrac si ies la plimbare . Pe drum mi s-a facut foame. Ma opresc la un stand de ramyeon. Cumpar o portie si ma asez la masa sa mananc .
Timpul trecea si parca mancarea crestea, in loc sa dispara . Ma uit la telefon si vad ca este deja opt seara . Deja se intunecasera, multumesc pentru mancare si plec .
Primesc un mesaj
Suga: Acum 5 minute am vorbit cu el . Imi pare rau Joy. Sper ca esti bine .
Zambesc printre lacrimi si ma uit la luna . Ajung acasa si decid sa fac o faie fierbinte . Ma gandeam la Namjoon . Munceste din greu, abia daca apuca sa doarma, iar eu i-am ingreunat viata .
"
CITEȘTI
Pregnant - Kim Namjoon F.F
FanfictionCe se întâmplă când cei mai buni prieteni vor deveni părinți pe neașteptate? Vor ajunge ce doi sa se iubească cu adevărat?