Merve sabah kalktığında gözlerine inanamadı.Dışarısı bembeyazdı.Her bahçe,her çatı,her yol karla kaplanmıştı.Ve yağış devam ediyordu.Bu duruma çok sevindi çünkü karda yürüyüşe çıkmak yapmaktan en çok hoşlandığı şeylerden biriydi.Sonra saate baktı.Bu onun için daha büyük bir şok oldu.Saat tam olarak onu çeyrek geçiyordu.Aceleyle pijamalarını çıkarıp üzerini giymeye çalışırken okula geç gitmekten çok Gül Sena ile beraber gidememesine üzülüyordu.Sinan'ın İngiltere'ye gitmesine bi kaç günden fazla kalmamıştı.Bundan dolayı bir an önce Gül Sena ile daha samimi olmalı ve sonuca ulaşmalıydı.
Aceleyle salona gittiğinde annesinin ona doğru bakarak gülümsemesini gördü.Nedenini sorduğunda ise annesi ''Kızım üzerini keşke değiştirmeseydin keşke.'' diye cevap verdi.''Okullar iki bün tatil edilmiş.''
Kızının suratının asıldıldığını gören Hande Hanım da en az kızının saat onu çeyrek geçe uyandığını gördüğünde şaşırdığı kadar şaşırmıştı.Normalde Merve bu haberi duyunca havalara uçardı.Fakat kızı hiç beklemediği bir tepki vermişti.Ve odasına çekilmişti.
Merve yatağına uzandı ve uzun uzun ne yapabileceğini düşündü.İki günün tatilin sonunda sadece iki günü kalıyordu merakını gidermesi ve belki de durumu kendi lehine çevirebilmesi için.Gül Sena denen kızla konuşması onun işini en çok hızlandıran bir şeydi ve bu ihtimal de gitmiş gibi gözüküyordu.Onunla konuşması zorunda olduğuna kendini şartlamıştı.Aklına kızı sosyal paylaşım sitelerinden bulma fikri geldi.Bi an mutlu oldu.Eline hemen telefonun aldı ve tahmin ettiği gibi de buldu.Mesaj attıktan sonra cevabın erken gelmesini umdu ve beklemeye başladı.Fakat Gül Sena'dan cevap bir türlü gelmiyordu.
Annesi odanın kapısını tıklattı ve kahvaltının hazır olduğunu söyledi.Merve de kahvaltıdan sonra cevabın gelmesini umarak mutfağa gitti.Kahvaltısını yaptıktan sonra tekrar odasına gitti.Telefonuna baktığında cevabın hala gelmediğini gördü.Ne yapması gerekiyordu Gül Sena ile konuşmak için?Cevabı mı beklemeliydi yoksa farklı yollardan mı ulaşmaya çalışmalıydı?