Bölüm 6: Merak

181 9 3
                                    

-Nerden tanıyorsunuz ki onu?

        Cevap verirken Gül Sena biraz düşündü.Bu,Merve'yi yalan söyleyebileceği olabileceği için kuşkulandırmıştı.Gül Sena'nın tüm mimiklerini takip ediyordu.

-Şeyy,bizim sınıftan birinin arkadaşı.Onun sayesinde tanıştık.

        Merve,neler olduğunu öğrenene kadar ısrarla soruları devam ettirmeye kararlıydı.

-Sessiz biri değil mi?

        Gül Sena yine düşünceliydi.

-Evet, öyle de söylenebilir.Duruma göre değişiyo diyelim.

        Merve,bu sefer samimi konuştuğuna emindei Gül Sena'nın.

-İyi anlaşıyomusunuz peki?

        Bu sefer Gül Sena hiç duraksamadan cevap verdi.

-Tabi tabi,iyi anlaşıyoruz.İyi çocuk aslında.

        Merve şaşırmıştı bu sefer.

-İyidir iyi, de işte hiç konuşamıyoruz onunla.Tam bir kapalı kutu.En azından sınıfta öyle.

        Gül Sena öyle olduğunu bildiğini göstermek için başıyla onayladı.

-Öyle biraz,aslında tam bir kapalı kutu da denilebilir.Konuşmayı pek sevmiyor.

        Merve sıradaki sorusunun ne olacağı hakkında en ufak bir fikre sahip değildi.

-Sinan'ın tek arkadaşları siz ve o sizin sınıftaki çocuk olmalı.

        Yavaş yavaş konuya girmeye çalışıyordu.Acaba bu kız Sinan'a ne kadar yakındı? Sinan'ın sırlarını biliyor muydu? Sırlarını başkalarına söyleyebilir miydi?  Sinan'ın sırları var mıydı?

-Aslında biri daha var.

KuraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin