(Üzgünüm bu bölüm için foto bulamadım,öylesine bir Suicide Sadie fotosu koydum ;-;)
Telefonunu şarzdan çıkarmıştın ve Wattpad'te öylesine dolanıyordun.Kütüphane kısmına girdin ve tek bir bölüm bile okumadığın hikayelere boş gözlerle bakarken aklından, Hangisine başlayağız bakalım? Diye geçiriyordun.Biraz baktıktan sonra 'Creepypasta çağırmak' isimli kitap gözüne çarptı.Creepypasta'ların gerçek olduğuna inanmıyordun ama kitap sıra dışı bir şekilde ilgini çekmişti.Kitabı okumaya başladın.Birkaç bölüm okuduktan sonra 'Suicide Sadie' isimli bölüme geldin.Bu karakteri severdin.Ve bölümü okuyunca çağırmanın çok zor olmadığını farkettin.Zaten saat 11.50 idi.Yani neredeyse gece.Bunun tehlikeli olmadığını düşününce içinden bir ses bunu denemen gerektiğini söyler.Ne kadar korksanda içindeki sesi engelleyemedin ve odanın kapısını açtın.Birkaç dakika sonra siyah montunu giymiş kapının önünde bekliyordun.Bunu yapıp yapmama konusunu tekrar gözden geçirdikten sonra kötü birşey olmayacağı konusuna kendini inandırabilmiştin.Ve içindeki sese güvenerek en yakın parkın yolunu tutmuştun.Soğuk ve bomboş sokaklarda geçen birkaç dakikanın ardından parka varmıştın ve telefonunun saatine bakmayı akıl edip saatin 12.10 olduğunu görmüştün.Parka bir göz gezdirince sabahın aksine gece parkın terkedilmiş biryere benzediği fikrine varmıştın.Parka göz atarken salıncaklara doğru sessiz ve yavaş bir biçimde yaklaşmaya başladın.Zaten nedenini bilmediğin bir şekilde için ürperirken yüzüne çarpan soğuk esintiyle burnunda üşümeye başladı.Salıncağın yanına vardığında aynı yürürken olduğu gibi sessiz ve yavaşça salıncağa oturup sallanmaya başladın.Sonra ise bölümde okuduğun gibi önceden ezberlediğin sözleri yumuşak bir ses tonuyla söylemeye başladın.
*Senin ismin*-
"Come to me for i wan't to meet you.May you sing for me?.."İçin titriyordu.Tedirgin bir şekilde etrafa kulak vererek yavaşça sallanmaya devam ettin.Ama kulağına hafif bir şarkı sesi gelmesi uzun sürmedi.İçindeki tedirginliği yatıştırmaya çalışırken bu sesin sahibinin sadece parkın yanından geçen normal bir insan olabileceği fikrine vardın.İçindeki korku henüz yatışmışken,sakince kafanı çevirip yandaki salıncağa baktığında şok olmuştun...
Sen olsan ne yapardın?
(Bu bölümdeki çağırma kısımlarını Minseo356 'in creepypasta çağırma kitabından baktım.Onun kitabınada bakarsanız çok mutlu olurum♡♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
《☆Creepypasta Tepkiler☆》+《☆Sen Olsan Ne Yapardın?☆》
FanfictionVan tu tri-Van tu tri drik ... Ağğym furom the Şendıliiiiiiiiiiii! ... Ağğym flay layk a BÖRT! ... Tepki kitabı işte creepy tepkiler + Sen olsan ne yapardın (Tüm hakları L.J.'nin gizli karamelli şeker deposundaki kalp şeklindeki bir karamelli bir şe...