✧・゚: ✧・゚:・゚✧:・゚✧
High School AU!
✧・゚: ✧・゚:・゚✧:・゚✧
-Nem tudtam elintézni, hogy egy szobába kerülj velünk Gintoki. – sóhajtott unottan Shinsuke, miközben próbált együttérző hangnemmel beszélni az ezüsthajúval, de nem tudta az arcán elterülő gúnyos mosolyát elrejteni, mi hamar lerántotta a leplet arról, mennyire jól szórakozik annak szerencsétlen helyzetén. – A lányok elfoglalták az összes négyszemélyes szobát.
- Ezt most komolyan mondod? Fogadjunk még csak meg sem próbáltad! Tuti, hogy te kimondottan jól szórakozol rajtam nem igaz? – morgott Gintoki, mire minden körülötte lévő szem az irányába szegeződött.
- Itt a kulcsod, a 420-as szoba lesz a tiéd. – fordított hátat a lila hajú, megragadta csomagjait, majd mielőtt még elindult volna a türelmetlen Tatsuma és Kotaro felé, még gyorsan egy gúnyos mosolyt villantott a göndör fürtös irányába. – Jó szórakozást.
Gintoki indulatosan az önelégült osztálytársa után röpítette baseballsapkáját remélve ezzel majd eltalálja, de a repülő tárgy a szálloda előtt álló kis tóban landolt, ezzel csak még jobban megalázva az ezüsthajút. A történtek után legszívesebben erősen belerúgott volna a mellette álló sárga busz oldalába, hogy csillapítsa mérgét, de a körülötte álló diáksereg előtt inkább próbált nyugton maradni és menőn kezelni a helyzetet. Izmos karjával megragadta bőröndjének fülét, majd cipelni kezdte azt fölfelé a hosszú és meredek lépcsőn. Az úton nagyokat ásított, már fáradt volt az egész napos utazás miatt, ebben a pillanatban Gintoki bármit megtett volna egy nyugtató meleg vizes zuhanyért, és egy puha ágyért, miből mindenfelé árad az öblítő édes illata. Ahogy felért a szobája elé, megdöbbenten nyelt egy hatalmasat amint meglátta a nyitott ajtó mellett pakolászó osztálytársát.
- Hijikata-kun, te mit csinálsz itt? –kérdezte az ezüsthajú, mire a bent lévő fiú megrezzent és fejét azonnal a hang irányába fordította. – Ez az én szobám.
- Keress másikat, Böndöri. – válaszolt mogorván Toushirou, majd beletúrt a bőröndjébe és kivett belőle egy újabb ruhadarabot. – Ez egy egyszemélyes szoba, nem osztozkodom.
- Egy frászt! Inkább menj te! Ott van neked a Gorilla és az a hülye szadista, minek akarsz egyedül megrohadni ebben a szobában? Csak nem most éled az emo korszakodat, huh?
A sötét hajú összevont szemöldökkel hallgatta riválisa kifakadását. Remélte, hogy legalább az osztálykirándulásuk alatt nyugodtan töltheti az idejét és kikapcsolódhat, de hamar csalódott lett és rájött, nincs értelme ellenszegülni a göndör fürtössel. A megszokott viselkedésétől eltérően lassan eltolta maga mellől a bőröndjét ezzel helyet adva Gintokinak, hogy leülhessen mellé s beszéljék meg a helyzetet amibe belecsöppentek. Az ezüsthajú meglepetten nézett osztálytársára, majd inkább szófogadóan leült mellé.
YOU ARE READING
🌸 Gintama oneshots
FanfictionNéhány huncut kis szösszenet a Gintama animéről azaz kedvenc idiótáinkról~( ͡° ͜ʖ ͡°)💖 A könyvvel kapcsolatban: 🌸 shounen ai/ bl 🌸 a könyv 99.99%-a ginhiji lol 🌸 néhol ooc karakterek 🌸 teljesen családbarát ( ˶˘ ³˘(˵ ͡° ͜ʖ ͡°...