မုတ်သုံလေတဖြေးဖြေးတိုက်နေတဲ့လေသံလေးတေထဲကတိုးတိုးလေးကြားနေရတဲ့ည ည်းသံ.....
Jm-yoongi shi!!အ့..အ့..
Yg-ခဏသည်းခံပါကွာ....ကိုpတော့မယ်...
××××××××××××××××××××××××××××
Min Yoongi.....
အရမ်းချေတတ်တဲ့ကောင်လေး...ကျောင်းမှာဆိုသူ့မကြိုက်တဲ့ကောင်မလေးရယ်မရှိဘူး...မိဘမျိူးရိုးလည်းတောင့်တယ်...တခါမှမချစ်ဖူးသောကောင်လေး...
Park Jimin......
ကျောင်းမာစပ်စလူးစိန်လေး....ရိုးသားpချစ်ဖိူ့ကောင်းတယ်...ဆရာဆရာမတေကအစချစ်ရတဲ့ကောင်လေး....ငွေးကြေးအသင့်အတင့်...
×××××××××××××××××××××××××××××××
ကျောင်းမှာyoongiတိူ့သူငယ်ချင်းတေစုထိုင်နေချိန်
Jung soo-ဟျောင်yoongi..မင်းဒီလိုပဲနေမာလား...ကောင်မလေးဖြစ်ဖြစ်ကောင်လေးဖြစ်ဖြစ်ရှာပါအုံးလား
Wonli-အေးလေကွာ...ဟိူမာကြည့်Jiminတဲ့ကျောင်းကိုအသစ်ပြောင်းလာတာ..ကောင်လေးကခပ်သွက်သွက်နဲ့..
Yoongi-မကြိုက်ပါဘူး ကွာ..ငါ့ဘဝနဲ့သာအေးဆေးနေပါရစေ..
Wonli-ဘာလဲမကြိုက်တာလားမလိုက်နိုင်တာလား...
Yoongi-မဆိုင်တာမပြောနဲ့ကွ...
Wonli-ဒါဆိူလိုက်လေ...မင်းရမရကျိရသေးတာပေါ့...
Yoongi-min yoongiတိူ့ကစိန်ခေါ်ရင်လိုက်pသား..
Yoongiစားပွဲမှထသွားp...
Yoongi--Hyy..မင်းကjiminလား
Jimin-nae...ဘာလို့လဲဗျ..
Yoongi-aဟုတ်တယ်ဆိုငါပြောမယ်...ငါမင်းကိုချစ်တယ်...မင်းငါ့ကိုအဖြေပြန်ပေးစရာမလိုဘူး...ငါ့ကိုမကြိုက်တဲ့သူမရှိဘူးဆိုတယငါသိpသား...
Jimin-hk..ဒါမျိုးဆိုကြိူက်p...ကျနော်ဆိုတဲ့ကောင်ကလည်းဘသူ့မှမကြိူက်ဘူးဗျ..ok??
Yoongi-မင်းနဲ့ငါတွဲ ကြမလား...ချစ်ကျိကြတာပေါ့...
Jimin-okလေ...သဘောတူတယ်...
Yoongi-အဲ့ဆိုလာလိူက်ခဲ့....
Min Yoongiပြောပြောဆိုဆိုjiminလက်ကိုဆွဲpထွက်သွားတယ်....တနေရာရောက်တော့jiminကိုနံရံတခုဆီတွန်းလိုက်တယ်....jiminပုခုံးကိုတင်းတင်းစုပ်ကိုင်လိုက်တယ်.....jiminတစ်ယောက်လန့်ပြီးမျက်လုံးပါပြူးနေသည်...ပြီးမှ
Yoongi-ငါနဲ့မင်းတွဲတာအတည်လား..
Jimin-တကယ်ပါဗျ...
Yoongi-ok...
ဒီလိုနဲ့တွဲလာတာသုံးလကြာခဲ့p.. Yoongiတစ်ယောက်jiminကိုအမှန်ပိူင်ဆိုင်ချင်လာသည်...သူjiminအပေါ်ကိုမရိုးမသားစိတ်တွေဖစ်လာသည်..jiminရဲ့ချွဲနွဲ့ပြောတတ်မှုတွေကသူ့ကိုအသဲယားစေသည်...တစ်နေ့jiminကtoiletသွားချင်၍လိုက်ပို့pအထွက်...jiminဘေယင်းလီဇစ်ဟနေသည်ကိုမြင်သွားသည်..
Jimin-yoongi shiiဘာကျိနေတာလဲ...
Yoongi-မ..မဟုတ်ပါဘူး... မင်းရဲ့ဘောင်းဘီဇစ်....
Jimin-arr....yoongi...လိုချငိနေတာလား...
Yoongi-ဘာလိူချင်ရမာလဲ...ငါအာ့မျိုးတေစိတ်မဝင်စားဘူး...ငါမင်းနဲ့တွဲတယ်ဆိတြညအပေါ်ယံပဲ..ငါ့စိတ်ထဲမာဘာမှမရှိဘူး....
Jimin-ဒါဆိုကျနော့်ကိုဇစ်တက်ပေး...yoongiစိတ်မရှိရင်လွယ်ပါတယ့တက်ပေးဖ်ူ့
Yoongi-ok
Yoongiဇစ်တက်ပေးရင်းjiminကိုမော့ကျိတော့feelအပြည့်နဲ့ခံစားနေ...jiminအောက်ပိူင်းလေးမြင်လိူက်ရတာရင်ထဒဖိုးသိုးဖက်သက်...yoongiစိတ်တေမရတော့ပဲ...
Yoongi-jiminစကြရအောင်...
Jimin-ဒီမာလား....
Yoongi-အွန်း...ငါမရတော့ဘူး...
Yoongiပထမဆုံးjiminရဲ့နှခမ်းလေးများကိုနှုတ်ဆက်လိုက်သည်...အပေါ်နှုတ်ခမ်းတလှည့်အောက်နှခမ်းတလှည့်...အနမ်းများအဆက်မပြတ်....
......အွန်း..ပြွတ်စ်..အု...ပြွတ်စ်..ပြွတ်စ်....
တဖန်နှခမ်းများကိုစုပ်ယူ၍အားရသောအခါ...jiminရဲ့လည်တိုင်လေးများပိုအနီကွက်တံဆိပ်လေးများကိူက်နှိပ်ပေးလိူက်သည်....လက်ကလည်းအငြိမ်မနေ....jiminအကျီအောက်မှလက်ထိုးကာ...jiminရဲ့linkအသ်ီးသေးသေးလေးကိုဆွဲလိမ်ဆော့ကစားနေသည်....jiminလည်တိူင်တလျှောကိအနီတံဆိပ်များထင်းမှ...အကျီကိုချွတ်တာ...ရင်ဘတ်တလျှောက်မှဗိုက်သားထိလက်ဖြင့်ပွတ်သပ်ကာ...သူ့လျှာလေးတေနဲ့တ်ု့လိုက်...စုပ်ယူလိုကိလုပ်နေပြန်သည်....jiminတစ်ယောက်အတော်လျုချင်နေp....ပြီးမှ...jiminဘောင်းဘီကိုဆွဲချွတ်ကာ....jiminအငယ်ကောင်ကိုပွတ်သပ်လိုက်သည်...jiminလည်းyoongiဘောက်းဘီကိုပြန်ချွတ်ကာ...yoongiနောက်ကျောများပိုလက်နဲ့ပွတ်ပြီးအာသာဖြေနေရသည်....ပါးစပ်မှလည်းည ညိးသံအပြည့်နှင့်....အဲ့နောက်မှ...yoongiကသူ့ကရဲ့middle fingerလေးကိုjiminရဲ့အနောက်ကpink holeထဲထည့်မွှေလိူက်သည်....အ့....(jiminပါးစပ်မှထွက်သံ)
လက်ညှိုးကိုပါထပ်ထည့်၍မွှေနောက်နေသည်...နှခမ်းချင်းပြန်လည်ထိအပ်ကာ..အပေါ်နှခမ်းကိုစုပ်ယူလိုက်..အောက်နှခမ်းကိုထပ်စုပ်ယူလိုက်လူပ်p...yoongiသူ့ရဲ့အငယ်ကေယင်ကိုပွတ်ကာ...
Yoongi-ငါတို့အဆူံးထိသွားကြရအောင်...ငါမရတော့ဘူး....
Jimin-အ့.....ဒီထိရောက်pမှပြောစရာလိုလိူ့လားဗျာ.....
××××××××××××××××××××××××××××××
မနက်ဖန်episode(2)မှာဆက်upပါမယ်ဗျ....ကျနော်ခုမှစရေးတာပါ...ေရးသမျှလည်း++တေပဲရေးမှာပါဗျ.....အားပေးကြပါအုံး....
Thaks for reading
#Khin
#18+only