Yoongi-minmin...သည်းခံနော်...ကိုတကယ်မရတော့ဘူး....
Jimin-မြန်မြန်ပေးလို့မရဘူးလား...အ့...
ပြောပြောဆိုဆိုနှင့်...Yoongiလည်းထောင်နေတဲ့သူ့အငယ်ကောင်ကိုjiminရဲ့အနောက်ကpink holeထဲတချက်ပထဆူံးထည့်လိုက်သည်.....
Jimin-အ့.....pali..yoongi......အ့....
Yoongiလည်းjiminရဲ့တောင်းဆိုမှုကိုကော..သူ့စိတ်ကိုကောမလွန်ဆန်နိုင်တော့ပဲ...jiminရဲ့pink holeထဲကိုအချက်နှဆယ်လောက်တရစပ်ထည့်လိုက်သည်.....
ဖတ်...ဖတ်(အသားချင်းထိကပ်ရိုက်မိသံ)
အ့....fuck..ဟ့...အ့... အ့... yoongi...အ့....
Jiminရဲ့ည ည်းသံလွှလွှလေးတေကyoongiစိတ်ကိုပိုလှုံ့ဆော်နေသည်.....yoongiလည်း...jiminရဲ့အပေါ်ကရဲတက်နေတဲ့မျက်နှာလေးကိုကိုင်ထားp...
Yoongi-minmin...ကိုမင်းကိုချစ်တယ်....ကို့ဘဝမှာမချစ်ဖူးတဲ့အချစ်မျိူးနဲ့ချစ်တယ်....မင်းကိုပိူင်ဆိုင်ချင်နေp.....
Jimin-အခုလည်းပိုင်နေpပဲyoongiရယ်......
Yoongiမျက်နှာကြီးဖြီးလာကာ...jiminကိုသူ့ရင်ခွင်ထဲဆွဲသွင်းထား
လိူက်သည်........
××××××××××××××××××××××××××××
နောက်နေ့......
Jungsoo-ဟျောင်Woonli...yoongiကျောင်းမလာသေးဘူးလား...
Woonli-ငါလည်းမသိဘူး လေ....jiminကိုသွားမေးကျိမလား......
နှယောက်လုံးjiminဆီသွားp..
Woonli-hyy...jiminie....
Jimin-nae woonli...ဘာကိစ္စရှိလို့လဲဗျ.....
Jiminကwoonliကိုသာစကားပြောနေတာ...မျက်လုံးကဟိူရှာဒီရှာ....
Jungsoo-jiminie....yoongiကျောင်းမလာသေးလို့....jiminများသိမလား...phအဆက်သွယ်ရလား...သူနေမကောင်းလို့လား...
Jimin-အမ်!!!သူကကျောင်းမလာဘူးလား...
Jiminမထိတထိလေးပြုံးpတိူးတိူးလေးပါးစပ်ကထွက်မိသည်....
Jimin-ပင်ပန်းရမာငါလေ... သူကဘာဖစ်သွားတာပါလိမ့်..ဟိ....
Jungsoo-jimin shi!!!ဘာတေပြောpပြုံးနေတာလဲ....ကျနော်တို့မေးတာဖြေအူံး...
Jimin-aww..ဘာမှမဟုတ်ဘူးဗျ....ကျနော်နဲ့မနေ့ကကျောင်းဆင်းpထဲက...အဆက်သွယ်မရဘူးဗျ....
Woonli-aww nae.... ကျေးဇူးပါပဲ....
တဖက်မာတော့..yoongiတျောက်...
Yoongi-arr...ငါကျောင်းသွားရမလား...သူ့ကိုတွေ့ရမာရှက်တယ်လေ....huu....ငါမနေ့ကဘာတေပြောမိpဘာတေလုပ်မိပါလိမ့်ကွာ.....သူငါ့ကိုစိတ်ဆိုးနေမှာလားမသိဘူး.....သူလည်းငါ့ကိုချစ်နေတာမဟုတ်ဘူးလား....ဟာ...ခေါင်းရှုပ်လိုက်တာကွာ...ဒီချိန့သွားလည်းအချိန်မမှီတော့ဘူး....မနက်ဖန်မှပဲသွားတော့မယ်....
××××××××××××××××××××××××××××××
နောက်နေ့မနက်ရောက်တော့..yoongiတျောက်jiminကိုပတ်ရှောင်နေသည်...(semeကြီးကအရှက်သန်လိုက်တာ..ဟိ..)
ပတ်ရှောင်နေပေမယ့်လည်း..ကန်တင်းမှာတည့်တည့်တိုးသောအခါ.....
Jimin-yoongi...ကျနော့်ကိုရှောင်နေတာလား....
Yoongi-အင်..အမ်...ဟို...ဟို...မဟုတ်ပါဘူး...
Jimin-မနေ့ကဘာလို့ကျောင်းမတက်တာလဲဗျ....နေမကောင်းလိူ့လား.....
Jiminကပြောပြောဆိုဆိုနဲ့yoongiနှဖူးကိုစမ်းလိုက်သည်...yoongiပြုံးမိp...
Yoongi-jimin...
Jimin-ဗျာ...
Yoongi-ကိုတို့အတည်တွဲ ကြရအောင်...
Jimin-ကျနော်ပြောppပဲ...မနေ့က....
Yoongiလည်းjiminလက်လေးကိုဆွဲကိုင်ကာ...နှယောက်သမားမုန့်တွေခွ့ံကျွေး..yoongiကjiminပါးလေးဖဲ့လိုက်....တံပင်လေးတွေကိုဖွလိုက်...နခမ်းလေးပေလို့သုတ်ပေးလိုက်....ဘေးမှာကျိရတဲ့သူတေတောင်မျက်စိနောက်လာသည်...
Jungsoo-မင်းတို့ကလည်းလျှော့ကြပါအုံး...roလိုက်ကြတာလွန်ရော....
Yoongi-မလျှော့နိုင်ပါဘူး...မင်းဘာသိလဲ...ငါတို့ကခူမှချစ်ရတာကွ.....
Jungsoo-aaချစ်ကြချစ်ကြ.....ညမှလာချောင်းမယ်....
Yoongi-ဘောပဲ....မလာနဲ့....
Jiminမျက်နှာလေးပန်းရောင်သန်းသွားသည်...သူခုထိမယုံနိုင်သေး...yoongiနှင့်သူ...ဟိုဒင်း..အဲ...ဟိုဟာဖစ်ppဆိုတာကို...ဒီညလည်းနောက်တခါဖစ်ရအုံးမယ်တဲ့လား.....ရင်တေခုန်လိုက်တာ....ဒီတွဲလက်ကိုဘလိုအခက်ခဲပဲရှိရှိမလွှတ့တော့ပါ....သေချာပါသည်...မထင်မှတ်ပဲတွဲမိပေမယ့်..အရမ်းချစ်မိသွားသည်.....နောက်တလည်းမရပါ......တသက်လုံးဒီလူကိုသာ...သစ္စာရှိရှိချစ်သွားပါမည်......
××××××××××××××××××××××××××××××××
Ficကအရမ်းပေါ့သွားတယ်ဗျ....
ကျနော်နောက်ရေးမယိ့ဟာကိုshortမဟုတ်ပဲ..အပိုင်းရှည်ရေးသွားပါမယ်ဗျ....
ကျနော်ရေးသမျှ18+onlyပါဗျ...
Fucking ကိုmainထားpရေးမှာပါဗျ....
#khin(18+only author)