ဝှားးးးးးး
မျက်လုံးလေးပွင့်ပွင့်ချင်းတွေ့လိုက်ရတာကjimin!!!
Yoongi-Argioo....အိပ်နေတာလေးကိုကချစ်ဖို့ကောင်းလိုက်တာ..ကို့ကလေးလေး..အူး..မွ😚
သူ့ရင်ခွင်မှာနှစ်ခြိုက်စွာအိပ်ပျော်နေတဲ့ချစ်စရာလူသား....အကြည့်တေကမဆုံး...ဒီကလေးကိုအနားမှာအမြဲရှိစေချင်မိသည်...သူငေးကြည့်နေစဥ်.. ထိုလူသားလေးနိုးလာp...
Jimin-yoongi. နိုးနေတာကိုမျက်နှာမသစ်ပဲဘာလုပ်နေတာတုန်း...
Yoongi-ကိုမင်းကိုသိပ်ချစ်တာပဲကွာ...
ပြောပြောဆိုဆိုပင်...yoongiကသူ့ရင်ခွင်ထဲjiminအားဆွဲထည့်လိုက်သည်...jiminမျက်လုံးပြူးမိp...တိူးရွစွာပြန်ပြောမိသည်..."ကျနော်လည်းသိပ်ချစ်တယ်yoongi"....
ကျောင်းကိုတျောက်ထဲလာရတာအကျင့်ဖစ်နေပေမယ့်...ဒီနေ့ဒီကလေးလက်ကိုဆွဲpလာရသည်မှာyoongiအတွက်အလွန်ပျော်ရွှင်နေရသည်...ဒီကလေးအတန်းpမည့်အချိန်တေကိုစောင့်p..ဒီကလေးစားချင်သမျှမုန့်တေကိုလိုက်ဝယ်ကျွေရသည်....အရင်ကအစပ်မစားနိုင်သည့်yoongiမှာဒီကလေးစားတော့အစပ်လိုက်စားရသည်....ရုပ်ရှင်ကလည်းဒီကလေးနှင့်အတူကြည့်ရလို့လားမသိ...အရင်ကထက်ပိုကြည့်ကောင်းသည်....တဖြေးဖြေးနှင့်ညမှောင်လာသည်....နှယောက်ကပန်းခြံလေးထဲမာမြက်ခင်းစိမ်းလေးတေပေါ်လှဲလျောင်းနေကြသည်....ဒီနေ့ကောင်းကင်ကြီးကလည်း...သာယာလှသည်....ဒီကလေးအနားမှာသာရှိနေလျှင်yoongiအတွက်အရာရာကလှပနေသည်......
Yoongi-minmin....
Jimin-nae yoongi..ပြောလေ..
Yoongi-ကိုတို့ကအခုတကယ့်ချစ်သူတွေဖစ်နေpလေ...ကို့ကိုyoongiလိုပဲခေါ်နေမှာလား...
Jimin-ဟင့်အင်း...ကျနော်လည်းသူများတေလိုခေါ်ချင်တာပေါ့yoongiရယ်...ဒါမယ့်yoongi...ကျနော်ကသူများတွေနဲ့မတူတာမျိုးပဲခေါ်ချင်တာ...
Yoongi-အမ်....ဟုတ်ပါpဗျာ...minminသဘော...minminခေါ်ချင်သလိုခေါ်နော်....
Jimin-ဟူတ်😊😊
ညခင်းတိုင်းကလည်းသူ့လက်လေးကိုင်pရင်ခွင်ထဲထည့်အိပ်ရလိူ့လားမသိ....နိုးတောင်မနိုးထချင်....မနက်ခင်းတိုင်းကလည်း...နိုးတာနဲ့သူချက်ကျွေးတဲ့မနက်စာလေးနဲ့..သူ့ခါးလေးဖက်pအတူတူချက်ရလို့လားမသိ....မနက်စာကလည်းသူနဲ့အတူစားရလို့လားမသိ အရသာကပြောသရာမလိုအောင်ပြည့်စုံနေသည်.....သူနဲ့သာအတူရှိရရင်အရာရာပြည့်စုံနေပါp........
Tacher-ကလေးတိူ့...ဆရာတို့ကျောင်းက....ဘောလုံးအသင်းကဆရာနှုတ်ထွက်သွားတာအားလုံးသိpကြpပေါ့..
All-nae...
Teacher-အခုအဲ့ဆရာအစား.. New Yorkပြန်ကမ္ဘာဖလားဆုရဘောလုံးသင်းဝင်ဆရာတျောက်လာသင်းေပလိမ့်မယ်အားလုံးစနစ်တကျလိူက်သင်ကြားကြပါ....
All-nae....
ဆရာထွက်သွားp...ဆယ်မိနစ်လောက်အကြာ....
Hanwoon-all...အာညော်...ကိုကဒီကျောင်းရဲ့ဘောလုံးသင်းကိုတာဝန်ယူသင်ကြားပေးသွားမယွဆရာ Li Han Woonပါ..
All-nae...
Hanwoon-ဒီမှာအတော်ဆုံးကစားသမားMin Yoongiရှိလားဗျ...လက်ထောင်ပေးပါ...
Yoongi-ကျနော်ပါဗျ....
Hanwoon-arr nae.....Min Yoongiကထိပ်စည်းဘက်ကိုတာဝန်ယူထားတယ်မလား..
Yoongi-nae...
Hanwoon-ဘေးထောင့်ဘက်ကိုအဓိကနာဝန်ယူတဲ့သူလက်ထောင်ပေးပါဗျ....
Jungsoo-ကျနော်ပါဗျ....
Hanwoon-ဂိုးစောင့်..
Woonli-ကျနော်ပါဆရာ....
Hanwoon-ဒါဆို...အရေးကြီးတဲ့အလယ်တန်းကိုဘသူဦးဆောင်လဲဗျ.....
Jimin-ကျနော်ပါဆရာ....
Hanwoon'prov::arrချောရက်လိုက်တာကွာ...ဘလိုလေးလဲ...
Hanwoon-nae..အဲ့လေးယောက်ကို့ဆီနမယ်နဲ့ph noလေးလာပေးပေးပါနော်.....မနက်ဖန်ကစpကျောင်းမှာအချိန့ပိုဆင်းရပါမယ်...ဘောလုံးအသင်းဝင်အားလူံးပါ....ပြိုင်ပွဲနိုင်အောင်အစွမ်းကုန်လေ့ကျင့်မှရပါမယ်....ကိုပြောတာနားလည်ကြရဲ့လား...
All-nae..
××××××××××××××××××××××××××××××××
Thanks for reading
အဖျက်သမားတွေစဝင်လာပါp😞😞
#khin
YOU ARE READING
Cause of you
Krótkie OpowiadaniaYoonmin 18++လေးပါဗျ...ပထဆုံးficလေးပါ...shortလေးပါဗျ