Felaketlerin Başlangıcı

15 3 4
                                    

Merhaba ben Güneş ve feleketlerle dolu bir hayatım vardı. Ama sonradan mucizevi bir şekilde değişti. Hadi gel ve bu felaketlerin başlangıcına bakalım. Ama önce sana biraz ailemden bahsedeyim.

Aslında yedi yaşıma kadar hayatım mükemmeldi. Güneş gibi parlayan sapsarı saçlarım ve Zümrüt yeşili gözlerim vardı. Annem ve babam çok iyi insanlardı. Bir de Ay adında canımdan çok sevdiğim bir kardeşim vardı. Ay, Albino olduğu için bembeyaz ve pasparlak saçları vardı. Gözleri de mavinin çok açık bir tonuydu. Adlarımız bu yüzden Ay ve Güneş'ti. Ailemi şimdilik yeterince tanıdığına göre artık hayatımdaki felaketlerin başladığı o güne geçebiliriz.

O gün Ay'la odamızda oyun oynarken garip bir koku aldık. Kokunun nereden geldiğini merak ettik ve alt kata indik. Alt kata inmemizle hıçkırarak ağlamaya başlamamız bir olmuştu! Ev cayır cayır yanıyordu! Üstelik bu da yetmezmiş gibi annem ve babam yerde baygın bir şekilde yatıyordu. Birbirimize sarılarak ağlamaya başlamıştık. Bir kaç dakika sonra ateş alt katın tamamını kaplamıştı. Ben de hemen Ay'ı elinden tutup yukarıya çıkardım ve odamıza götürdüm. Ben de odaya girdim ve onu yatağının üstüne bıraktım. Ay hala ağlıyordu. Ona sarıldım ve onu sakinleştirmeye çalıştım ama olmuyordu! Ben de daha fazla dayanamadım ve ağlamaya başladım. Bir süre sonra Ay ağlamaktan yorulmuş ve uyuya kalmıştı. Ateşin bize yaklaştığını hissedebiliyordum. Bir süre sonra evin ön bahçesinden gelen siren sesleriyle Ay'ın yanından kalkıp camdan ön bahçeye bakmaya gittiğimde hayatımın en büyük hatasını yapmış olmuştum. Çünkü ben camın yanına, siren seslerine bakmaya gittiğim sırada tavan çökmüştü! Bana bir şey olmamıştı ama Ay'ı görünce hıçkırarak ağlamaya başlamıştım! Benim canımdan çok sevdiğim kardeşimin bir sürü şeyin altında kalmıştı! Sinirden ve üzüntüden bağırmaya başlamıştım. Ay'ın altında üstündeki şeyleri ne kadar itmeye çalışsamda olmuyordu! Ama ben vazgeçmeyecektim! Ateş odamıza kadar gelmişti. Ben canımdan çok sevdiğim kardeşim Ay'ı oradan kurtarmaya çalışırken başım dönmeye başlamıştı. Sonra da bir anda gözlerim kapanıvermişti. O an hayatımın bir daha eskisi gibi olmayacağını düşünmüştüm. Sonra dabilincim kapanmış, bayılımıştım.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Merhaba!
Öncelikle bölümü beğenmendiniz mi? Umarım beğenmişsinizdir. Bu benim ilk kitabım. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Oy verirseniz ve  yorum yaparsanız çok sevinirim. Bir de bu kitap konusunda bana yardım eden Crescent_55  'e çok teşekkür ederim.
Mutlu kalın! ❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Güneş'in BatışıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin