2

339 28 78
                                    

Sabah kapının çalmasıyla homurdanarak uyandı genç adam. Yavaş adımlarla kapıya ilerledi ve kapıyı açtı. Karşısında güler yüzlü kirishima olmasydı muhtemelen suratının ortasına bi tane yapıştırırdı. Fakat ona kıyamıyordu. Fazla şirin fazla tatlı. Kelimeler anlatmaya yetmiyordu.

Kiri:günaydın bro

Baku:günaydın boktan saçlı ne istiyosun

Kiri:uhm okula geç kalıcaksın. Uyandırmak istedim

Baku:tch zaten uyanabilirdim

Kiri :kapının önünde bekliyorum ben

Baku : hıhı

Genç adam kirishimanın minayı sevdiğinden emindi ama kiri ona böyle bişe söylememişti fakat aklına geldikçe o rakun gözü öldürmek istiyordu. Genelde bi soruna olduğunda bakugou tuvalete gidip sorununu sesizce ağlıyarak çözerdi. Mina kiriye sarıldığındada aynısını yapmak için hızlı adımlarla tuvalete gitti. Yaklaşık 1dk sonra kiri içeri girdi. Ve bakugounun hıçkırıklarını duydu.

Kiri : Bakugou iyi misin. Cevap ver lütfen.

Bakugou gözlerinde yaşlarla kapıyı açtı. Bu asla yapmıcağı bişeydi fakat o an yapmak istedi. Kiri aniden bakugouya sarıldığında bakugou birkez daha kirinin kokusunu içine çekti.

Kiri: anlatmak istemediğini biliyorum. Fakat sorun her neyse eminin çözülecektir.

Bakugou: saol boktan saçlı

Sonraki tenefüste bakugou koridordaki bağırma sesinin kimdeb geldiğini merak edip kapıdan çıktı. Yerde yatanın kim olduğuna bakmaya çalılırken o boktan saçlarla karşılaştı.

Bi kaç dakika önce

Kiri bahçeye çıkarken bir gurup 2. Sınıf kirinin önüne geçti. Çocuklardan biri "nabet ibne" dediğinde kiri ne olduğunı şaşırmıştı. Çocuklar ona vurduğunda özgünlüğünü kullanamamıştı. Çocuklar giderken şunları söylediler" bizede yavşamazsın umarım ibne"

Bakugou kiriyi gördüğünde

Bakugou o boktan saçları görür görmez kalabalığın içine dalıp kirinin omzunu kendi boynuna attı ve onu revire götürdü. Bakugou bir bandaj alıp kirinin yaralanan kollarına sarmaya başladığında  (medya) kirir ise aval aval bakıp ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

Kiri: Bakugou no-

Bakugou :herşeyi anlatıncam boktan saçlı sesiz ol

sarılıp uyumak || KiriBakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin