Herkesin kendince hayalleri vardır. Kimisi ünlü olmak ister, kimisi yurt dışına gitmek ister. Veyahut hayatında sadece küçücük şeyler ile hayal kuranlar da vardır. Mesela ben. Mutluluk...
İnsanlar vardır ki, huzuru en iyi şekilde yakalar. Hiçbir şey mutlu olmasını engelleyemez. Düşünsenize sürekli mutlusunuz. Her ne olursa olsun kimse mutluluğuna engel olamıyor.
=)
Bende hep onlardan olmak istemişimdir. Fakat hep kafama birşey ler takan birisi olduğum için bu o kadar da kolay değil.
Çoğu insan mutluluğun sırlarından bahsediyor. Mutluluk ve sır. Tabi bu açık ve tartışılabilir bir konu, ama ben mutluluğun bir sırrının olduğunu pek sanmıyorum. Veya illaki bir sırdan bahsedecek olacaksak bence mutluluğun formülü takıntısız hayat ve vurdum duymazlık olmalı diye düşünüyorum. Hiçbir şey ile takılı kalmıyorsun ve olsa ne, olmasa ne, yapsam ne, yapmasam ne kafasında yaşıyorsun. İşte o zaman kimsenin lafını takmıyorsun eleştirileri önemsemiyorsun ve hayat bambaşka bir hal alıyor. Mutlu olduğun zamanların kısa, üzüntülerin ise uzun sürmüyor. Bakıldığında bu durum güzel gibi gözüküyor aslında ama, her ne kadar kendimce bu durumu desteklesem de bu bakış açısı ile aldığım hayat pek o kadar da heyecanlı ve güzel olacağını sanmıyorum. Birilerinin eleştirilerini dinlemezsen eğer kendince bazı şeyleri düzeltemezsin, bazı eleştiriler de tabi sırf eleştirmek için, dikkate alınmayacak şeyler ama kendimce düşüncem bu.
Dediğim gibi tartışılmaya açık bir konu...
Herkes kendisine göre neyin doğru neyin yanlış olduğunu bilerek hareket etmeli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL(-İ ) DÜNYAM
SpiritualSadece hayallerinizden ibaret bir dünyaa... Çok kolay... Gözlerinizi kapatın ve mutlu olun. Sadece hayallerin ve sen. Çok güzel değil mi? :))