Γεννηθείς το 1868, ο Διάδοχος Κωνσταντίνος ήταν το πρωτότοκο παιδί της Βασίλισσας Όλγας και του Βασιλιά Γεώργιου Α', που ήρθε στον κόσμο 10 μήνες μετά τον γάμο των γονέων του.
Η γέννηση του της 2 Αυγούστου του 1868 γιορτάστηκε με κανονιοβολισμούς στον Λυκαβηττό και ο λαός επευφημούσε την άφιξη του νεογέννητου Διαδόχου. Τεράστια πλήθη συγκεντρώθηκαν έξω από το Παλάτι φωνάζοντας αυτό που νόμιζαν ότι θα έπρεπε να είναι το όνομα του νεογέννητου πρίγκιπα: "Κωνσταντίνος". Γιατί σύμφωνα με τον λαϊκό μύθο ο επόμενος Βασιλιάς με το όνομα "Κωνσταντίνος" θα κατακτούσε ξανά την Κωνσταντινούπολη. Ένα επιπρόσθετο ψευδώνυμο που υιοθετήθηκε κυρίως από τους βασιλικούς για τον Κωνσταντίνο ήταν "Ο γιος του αετού ".
Μετά από εκείνον ακολούθησε ο Γεώργιος, η Αλεξάνδρα, ο Νικόλαος, η Μαρία, ο Ανδρέας, ο Χριστόφορος και η Όλγα που πέθανε 6 μηνών. Μεγάλωσε κοντά με τους γονείς του αλλά αδυναμία είχε πάντα στην μητέρα του. Ήταν πολύ κοντά ηλικιακά με τους αδελφούς του Γεώργιο και Νικόλαο, οπότε συναναστρέφονταν και πιο συχνά εφόσον είχαν περισσότερα κοινά. Με τους δύο μικρότερους αδελφούς του Ανδρέα και Χριστόφορο είχαν μεγάλη διαφορά ηλικίας και έτσι οι σχέσεις τους ήταν οι τυπικές αδελφικές. Προστάτευε και συμπαθούσε ιδιαίτερα τις αδελφές του Πριγκίπισσες Αλεξάνδρα και Μαρία. Παρ'όλο που ο Κωνσταντίνος είχε αδυναμία στη μητέρα του συχνά ένιωθε παραμελημένος καθώς έδινε περισσότερη προσοχή στα μικρότερα αδέλφια του. Ζήλευε ενδόμυχα την Μαρία επειδή ήταν το αγαπημένο παιδί του Γεώργιου και επιθυμούσε να είναι πιο κοντά στον πατέρα του.
Για την εκπαίδευση του Διαδόχου επιλέχθηκαν οι καλύτεροι δάσκαλοι. Ο Κωνσταντίνος διδάχθηκε λογοτεχνία από τον Ιωάννη Πανταζίδη, μαθηματικά και φυσική από τον Βασίλειο Λάκωνα και ιστορία από τον Κωνσταντίνο Παπαρηγόπουλο που εμφύσησε στον νεαρό Διάδοχο τις αρχές της "Μεγάλης Ιδέας". Στις 30 Οκτωβρίου 1882 εγγράφηκε στην Ελληνική Στρατιωτική Ακαδημία και μετά την αποφοίτησή του στάλθηκε στο Βερολίνο για περαιτέρω στρατιωτική εκπαίδευση και υπηρέτησε στη Γερμανική Αυτοκρατορική Φρουρά. Σπούδασε επίσης πολιτικές επιστήμες και επιχειρήσεις στα πανεπιστήμια της Λειψίας και της Χαϊδελβέργης.
YOU ARE READING
Prussian Discipline.
Historical FictionHistorical fanfiction about Queen Sophie & King Constantine of Greece. This story contains OC characters in order to keep the plot entertaining. #1 σε royalty 6/7/2020 #1 σε crown 8/7/2020 #1 σε historical 9/7/2020 #1 σε Κωνσταντίνος 29/7/2020 #4 σ...