Η Σοφία και οι αδελφές της ξύπνησαν πολύ πρωί για να ετοιμαστούν, οι παππούδες της ετοίμαζαν ένα μεγάλο οικογενειακό μεσημεριανό για να γιορτάσουν τη γέννηση του Πρίγκιπα Άνταλμπερτ και κλασσικά όλη η οικογένεια έπρεπε να είναι στο Αυτοκρατορικό Παλάτι την καθορισμένη ώρα. Αφού ετοιμαστεί κινεί για τα διαμερίσματα της Ντόνας* με την αδελφή της, Μαργαρίτα για να την συγχαρούν αλλά και να την βοηθήσουν με τους δύο μεγαλύτερους γιούς της. Στον διάδρομο η Μαργαρίτα που ακολουθούσε την Σοφία ασφυκτιούσε και μουρμούριζε στον εαυτό της νευριασμένη. Η Σοφία την κόβει έξω από τα διαμερίσματα.
Σοφία: «Μαργαρίτα, καταλαβαίνω πως είσαι κουρασμένη αλλά πρέπει να κάνεις υπομονή. Για μια μέρα είναι. Θυμήσου τι μας είπε η μητέρα. Παίζουμε θέατρο τρία ολόκληρα χρόνια, δε θα χαλάσουμε την παράσταση τώρα αδελφή μου.»
Χαμογελά πλατιά και την ακουμπά ελαφρώς στον ώμο για να την βάλει στο κλίμα.
Οι δύο αδελφές μπαίνουν στο διαμέρισμα της κουνιάδας τους και την βλέπουν που κάθεται στην τουαλέτα της και βάζει τα κοσμήματα της. Η υπηρέτρια της τοποθετεί ένα στεφάνι από φρέσκα λουλούδια στο κεφάλι, δεν ήθελε διαμάντια σήμερα.Ντόνα: «Καλώς ήλθατε κορίτσια μου! Πως ήταν το ταξίδι σας; Στα μικρά μου έλειψαν πολύ οι θείες τους.»
Χαμογελά πλατιά και κοιτά τις Πριγκίπισσες από τον καθρέφτη της ενώ βάζει τα σκουλαρίκια της.
Σοφία: «Κουραστικό άλλα ευτυχώς είχαμε καλό καιρό και έτσι δε ταλαιπωρηθήκαμε πολύ.» Χαμογελά ελαφρώς και παίρνει στην αγκαλιά της τον δίχρονο ανιψιό της Γουλιέλμο που τεντώνει τα χεράκια του για να τον αγκαλιάσει.
Μαργαρίτα: «Πως πήγε η γέννα σου; Ο μικρός μας είναι καλά στην υγεία του; Ο αδελφός μας δεν είναι μαζί σου;» Αγκαλιάζει την Ντόνα όταν σηκώνεται και έπειτα κοιτάζει τριγύρω.
Ντόνα: «Υπήρχε μια σχετική δυσκολία αλλά είμαστε και οι δύο μια χαρά. Ο Άνταλμπερτ με ταλαιπώρησε λίγο. Ξέρετε τον αδελφό σας κορίτσια, ήθελε να κάνει θεαματική είσοδο στο αυτοκρατορικό παλάτι και έτσι σηκώθηκε νωρίς.»
Κοιτά τις παραμάνες που φέρνουν το νεογέννητο και τον Έϊτελ.
YOU ARE READING
Prussian Discipline.
Historical FictionHistorical fanfiction about Queen Sophie & King Constantine of Greece. This story contains OC characters in order to keep the plot entertaining. #1 σε royalty 6/7/2020 #1 σε crown 8/7/2020 #1 σε historical 9/7/2020 #1 σε Κωνσταντίνος 29/7/2020 #4 σ...