GİRİŞ:KARAR

16 3 3
                                    

Jack normal bir aile üyesiydi.Maddi tek kötü durumları Jack in okumasıydı.Maddi durumdan çok zor okuyordu.Son 5 ayda annesiyle sürekli okuma durumunda kavga etmişti.Kavganın nedeni ise Jack in sürekli annesine "Anne nolur bir işe gireyim.Ben okuyamayacağım."Deyip durması idi.Ocak ayının 29 idi.Ve hala 5 aylık okul aydatını ödeyememişlerdi.Yine annesi ile kavgaya tutuşmuştu.
-Anne hani anlayamıyorum.Yarın babam maaş alacak.Ve aldığı maaş sadece 250 $ benim okul aydatım 1200 $.
-E ne olmuş.
-Anne hala ne olmuş diyorsun.Ne olacak,diyorum ki bende çalışsam ayda 250 $ kazansam.
-Hayır efendim sen okuyacaksın.
-Anne! Zaten okuyamıyorum.Okula o kadar borcumuz var ki beni okula bile almıyorlar.O sırada Jack in babası:
-Çabuk odana git Jack.
Jack kapıyı sertçe vurarak odasına girdi.Ve düşünmeye başladı.Ailesinin haberi olmadan para kazanma.Düşündü taşındı tatlı tatlı kaşındı ve aklına bir fikir gelmişti.Ama annesi veya babası buna izin verecek miydi? Gerçiiii bu meslek kimsenin haberi olmadan para kazanmaya giriyordu.Acaba o kimse annesi ve babası olarak da olabilir mi? Olabilir herhalde.Deyip hemen bilgisayarını açıp youtube ye HACKER olmanın yolları yazdı.Ama HACKER olmanın yolları yazdığında "Acaba ben bunu yazdığımda polisler beni yakalayabilir mi?"Deyip ilk HACKER lığını yapmıştı.İlk önce bilgisayarda yarım saat gibi bir sürede bunu halletti.
-Oh be buda ilk HACKER lığım. Deyip 5 saat boyunca bu işin inceliklerini öğrendi.

                      1 yıl sonra

1 yıl geçmişti.İş yapa yapa en sonunda 30088 $ ra sahipti yani zengindi.Ama ailesinin haberi yoktu.Ve en sonunda cesaretini toplayıp annesine her zamanki gibi okula arkadaşlarını ziyarete gideceğini söyledi.Sonra çaktırmadan şu ana kadar biriktirdiği tüm $ ları yanına aldı.Ve sonra okul müdürüne  şu ana kadar biriktirdiği tüm $ ları verdi.Müdür biraz şaşırdı.Ama kekeleye kekeleye de olsa söyledi o lafı.
-Ta ta ta tamam yerin gel ve tekrar düzenli olarak eğitimini al.
-Tamam
Ve sonra numarasını yapmaya başladı.Koşa koşa eve gitti.Kapıyı BAM! Diye açtı.Ve annesinin yanına koşa koşa gitti.Ve sonrada annesiyle müjde verir gibi konuşmuştu.
-Anne okul aydatımı Belediye ödemiş.
-Ciddi misin oğlum.
-Yok anne blörf yapıyorum.
-Oğlum git zaten işim başımdan aşkın.Benle blörfleşme.
-Anne cittiyim.Müdür bey yarın gel dedi.
-Ciddi misin?
-Anne blörf yapmadığım üzerine sana espri yaptım.
-John(Babası) oğlumuzun okul aydatını ödemişler.
-Hangi salak bunu yapar ki.
-Belediye salak mı John.
-Belediye mi?
-Evet John.
-Bu Bu Bu ama süper bir şey hatta süper bunun yanında düşük kalır.Süper mega yok yok ultra süper harika muhteşem
-Baba neden bu kadar abarttın.
-Çünkü senin aydatını ödemek için 1200 $ biriktirdik.Ama şimdi ödendiğine göre biriktirdiğimiz para bize kalıyor.Yani çok güzel.
-Seni anlamıyorum.
-Bir şey mi dedin Jack?
-Eee baba sen iyice boş boş sesler duymaya başladın.
-Yooo ben bir ses duydum.
-Bencede john.
-Bak annende bana hak veriyor.
-John çocuk konuşmadım diyor.
-Ne ne sen bana hak vermiyor muydun?
Annesi Susan fısıldayarak:
-John çocuğun biraz hak alması lazım.
-Anne tamam ben odama gideyim enisi.

                     2 Ay Sonra

Önce kazandığı 30088 $ basit işlerden kazandığı ama 2 ayda 90043 $ kazandı Jack.Çünkü bu sefer zor yaptığı için daha çok para kazandı.Ve son günlerde çok acayip zorlanmaya başlamıştı.Hem okula gidiyordu.Ve düzene girmişti.Her gün sadece 2 saat ekran başında durabiliyor.Ve NEW YORK a okumaya gitmişti.Bunları düşünürken yine bilgisayar başında idi.Çok zengin bir kuyumcuyu HACK liyordu.

HACKER LARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin