TAKIM BÜYÜYOR

6 1 2
                                    

Söylediğim gibi zorlanıyordu.Fırsatı da vardı.Çünkü NEW YORK ta idi.Şu kuyumcuyu halletmek için olduğu yere gidiyordu.Tam o sırada dışarıda oranın kapısının önünde bekliyen birisi vardı.Önce bir uyuz olduğunu düşündü.Ama o da onun gibi birisiydi.İçerdeki kuyumcunun uygun bir anını bekliyordu.Uygun anını yakaladı.Çünkü içeriye Jack girdi.
-Mr Kewin dün internette konuşmuştuk hatırladınız mı?
-Hmmm demek Jack sensin.
-Evet benim.Ama lafı bırakıp şu mücevher takı işini halletsek.
-Tamam.Dün mesajlaşırken yazdıklarının listesini yaptım.Ve chat i kapattığımda hepsini bavula koydum.Burada bavul buyur.
-Bu bavulda da 50000000 $ (50 milyon $)
var.Al hadi.Tam düşündüğü gibi olmuştu.Ama kapının önünde bekliyen o adam Jack dükkandan çıktığı anda kolundan tutup dükkanın arkasına götürdü.
-Hey ne yaptın sen dademin!
-Ne diyorsun sen kimsin?
-Biz aynı taraftayız.
-Ne tarafı salak mısın?
-Sende bir HACKER sın değil mi?
-Polis veya şerif olmadığını nereden bileceğim salak?
-Kanıtlamamı ister misin?
-Hadi kanıtla.
-Dademin hacklediğin adamı nasıl hacklediğini biliyorum.İlk önce kuyumcunun fotoğraflarına baktın.Sonra adamla konuştun.Ondan 50000000 $ (50 milyon $) lık mücevher ve takı hazırlamasını istedin.Sonra adamın banka hesabından 50 milyon $ çektin.Sonra 50 milyon $ verip 50 milyon $ geri almış gibi oldun.Üzerine bir de mücevher ve takıları aldın.
-Vay bee.Sen böyle anlatırken ben bile kendi yaptığım şeye şaşırdım.
Ama onları dinleyen birisi vardı. Üstüne üstlük bir de hacklenen kuyumcunun iyi arkadaşıydı.Sonra tilkiden kaçan tavşan gibi arkadaşının yanına koştu.Ve olanları ona anlattı.O da ilk başta anlamadı ama o gece hiç uyuyamadı." Ertesi gün gidip bakarım banka hesabıma"Deyip kendi avuttu.Ertesi gün bankaya gidip hesabındaki parayı gördü.Kalan para yaklaşık 32 $ dı.Dolandırıldığını anlayıp ağlaya ağlaya eve gitti.Ve polisi aradı.
-Evet he he evet efendim haber veren arkadaşımda şuan yanımda.Konuşma diyaloklarında HACKER lıktan bahsettiklerini söylüyor şu an.
-Tamam banka hesabınıza giriş yapan bir kişi daha var.Dün gece saat 1:30 gibi hesabınıza giriş yapıp hesabınızdan 50 milyon $ çekmiş.Ve bu HACKER hesabı öncedende başka bir şehirde HACKER lık yapmış.
-He evet efendim onu yakalarsak HACKER lık oranı da düşmüş olur diyorsunuz yani.
-He he hehe evet aynen öyle diyorum.
-Efendim bir isteğim daha olacak.
-Hehe evet söyleyin lütfen.
-O adamı bulursanız bana haber verin.
-He niye?
-Efendim o adama biraz lafım biraz tokatım biraz da yumruğum var.
-Orasını polis bilir.Ama sizin karakola gelip robot resmi yaptırmanız gerekiyor.
-Hehe hehe he evet de o dediğiniz nedir?
-Siz şimdi merkeze geliyorsunuz.Ve profesyonel bir arkadaşımıza o gördüğünüz adamı anlatacaksınız.O da sizin söylediğiniz bilgilere göre adamın resmini bilgisayardan çizip kağıta çıkaracak.Sonra başka bir profesyonel arkadaşımızda ülkemizdeki 48 saat boyunca şehrimizdeki kişilerle kağıtı karşılaştıracak.
-Hehe pekala ama peki şehrimizde fotoğrafı yoksa? Buna ne diyeceksiniz?
-O zaman ülkedeki fotoğraflara bakarız.
-Ya yoksa.
-Olması zorunlu.
-He he hehe evet tamam.
Bu sırada Jack ve şu salak zannettiği adamla iyice kanka olmuştu.Onun adı Michael idi.Hacklenen adamla polisin konuştukları günün gecesi Michael ile Jack New York un en ünlü gece kulubu NIGHT CLUB de sabahlara kadar eğlendiler.Ve sonrada eve gidip uyudular.Michael uyandığında Jack HACKER lık yapıyordu.
-Nabıyorsun?
-Mafya babasını HACK liyorum.
-Çıldırdın mı? Bunu mafya öğrenirse içimizden geçer.
-Merak etme 1000 $ lık yapıyorum.Yani yapsam bile canın sağolsun der.
-Bunu demesi için mafyanın zengin olması lazım.
-Öyle zaten.New York sıralamasında 3 üncü
-Çıldırdın mı sen?
-Ne alaka?
-Canımızdan olucaz!
Bir şey olmaz.Hem buluşmalı yapıyorum.
-Tamam ben gelmiyorum.
-Saçmalama Michael.
-1000 $ için canımı tehlikeye atmam ben.
-Michael !!!
-Jack !!!
-Neyse sen yoksan bırakayım.
-Nasıl yapıcaktın ki?
-Adam sanırım kaçakçıymış.
-Evet.Tuttuğunu kopardığı söyleniyor.Birde boğazına sarıldığı adam 2 saniyede öldürüyormuş.
-Onla ilgili bu kadar şeyi nerden biyorsun.
-Dünki NIGHT CLUP de biraz sohbet etmiştim.
-İyi güzel.Madem mafya olmaz.O zaman elimde 2000 $ lık bir tane daha var.
-Bir şey diycem.Sen buralı mısın?
-Yok ben Avrupa lıyım.Buraya okumak için geldim.
-Eee ailen okumadığından haberi var mı?
-Yok.Ama olulun en akıllı çocuğunu aylık 1000 $ a kafaladım.
-Ne demek bu?
-Benim ve kendi ödevlerini yapıyor.Bende karşılığında olarak ona aylık 1000 $ veriyorum.
-Heeee.Eee elinde ne var başka.Bu kaç $ lık....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HACKER LARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin