každé ráno se probudím a myslím na to samé. jsem ztracená ve svých vlastních myšlenkách a nemůžu se z nich vymotat ven.
je zase pondělí a já zase sedím na okraji staré budovy a přemýšlím.Mám temné myšlenky a nemůžu se jich zbavit. Přemýšlím že skočím, ale vim ze bych nikomu nechyběla ,chvilku by mě někdo hledal a pak by to vzdal kdo by taky hledal tak ubohou holku jako jsem já.
cítím se mrtvá tak zvláštně prázdná.
sáhnu si na hrudník a poslouchám jak mi bije srdce. Nesnáším školu, nesnáším lidi ve škole je to pořad to samé dokola ,začne to pondělím a končí to neděli . Nemohu takhle dál nejde to .
Nakonec jdu dolů a čekám před školou ,než se otevře a my budeme moct jako stádo ovcí vstoupit dovnitř.
Sedím na lavičce a poslouchám lidi,vím že si o mě povídání, mluví moc nahlas. Ve škole se nemůžu soustředit , ale vim co probíráme. Na poslední hodinu přijdu pozdě,zaklepu a slyším dále ,otevřu dveře a v ten moment se mi vysypou všechny učebnice na zem. Slyším smích svých primitivních spolužáků, jsou ubohý smějí se každému lidskému ponížení a asi si doopravdy mysli že je to vtipný. Skláním se a sbírám svoje učebnice nejednou se ke mě někdo nakloní a hodí mi na lavici lísteček , otevřu ho a čtu : VIĎEL JSEM TĚ NA TÉ STARÉ BUDOVĚ, SEJDEME SE TAM V 16:30 ....
Lísteček mi poslal kluk nikdy jsem s nim nemluvila , ale přijde mi jiný, nesměje se když se někdo poníží a nepovídá si o mě s kamarády před školou ,protože stejně jako já stojí před školou vždycky sám.. Po škole jdu ke svému výchovnému poradci donutila mě tam chodit máma ..
Sednu si na židli a pan Protivný mi dává různé otázky . Ano opravdu se jmenuje pan protivný nedala jsem mu to jméno jen já už se tak jmenoval ..
Ptá se pokaždé na to samé...
Diano jak ses dnes měla?
Jak ses vyspala?
co plánuješ do budoucna?
Na všechno se snažím nějak odpovědět a pak se mě zeptá :Diano víš co to je Bipolární Efektivní porucha ??
Jó to je to označení pro lidi ,oznamuje to to že jsi to ty a že to že se lišíš od ostatních znamená že máš nemoc ...
Diano takhle se nemluví najdi si to doma a přemýšlej o tom dá se to léčit ...
jasně nashledanou .. Dřív než mi stačí popřát hodně štěstí do života a tak dále zmizím a zabouchnu za sebou dveře je teprve 15:09 takže jdu domu ,protože ta stará budova je jen jeden blok od našeho domu .. Doma jsem sama jak jinak Máma pracuje do noci a táta s námi není už od mých 10 let mam staršího brachu ale ten se odstěhoval před rokem na vysokou je mu 19 takže jsme od sebe jen 3 roky protože mě je 16. Sedím v pokoji a hraju na kytaru skládání písniček mě fakt moc baví jestli mam budoucnost tak je to skládání a hraní . Kouknu se na mobil a zjistím že mám na instagramu první upozornění ano už jsem říkala že nejsem moc oblíbená.. a ano je to on poslal mi žádost chvíli přemýšlím a nakonec ji potvrdím...