Sziasztok a nevem Uchiha Katara vagyis én ezt használom. Ez a történet az én úgymond felemelkedésemet mutatja be. Hogy hogy alakul az életem. De kezdjünk is bele.
Még nagyon kicsi voltam kb egy éves mikor anya és apa elvittek a faluból és egy barlangba vittek. Ott a kezembe adtak egy borítékot hogy ha visszajön az a valaki akkor adjam oda. Ezzel ott is hagytak. Nem kellett sokat várnom csak kb egy három-négy órát. Egy idős hölgy lépett be a barlangba.
- Szia. Te ki vagy?- kérdezte.
- Jó estét! Anyáék hoztak ide hogy adjam át ezt a levelet.- nyújtottam a borítékot. Az idős hölgy figyelmesen végigolvasta majd rám nézett egyenesen a szemeimbe. Sóhajtott egyet majd ezt mondta.
- Katara ezt kösd a fejedre hogy eltakard a bal szemed.- nyújtott egy fáslit. Megtettem amit kért.
- Nem tudja hogy anyáék mikor jönnek vissza?- kérdeztem. Most kérdezhetitek hogy egy évesen hogy tudok beszélni, de nem tudom ez csak jön.
- Hány éves vagy?- kérdezte a hölgy.
- Egy éves vagyok.- feleltem.
- Értem. ez magyarázat a szemedre. Különleges vagy tudod?- mesélte.
- Té...tényleg?- kérdeztem.
- Bizony. De már későre jár pihenjünk.- azzal lefeküdtünk. Hamar elnyomott az álom.
- Anya! Anya! Kelj fel. Kérlek!- sírtam. Megint a faluban vagyok.
- Nem lesz semmi baj kislány. mi a neved?- kérdezte egy szürke hajú maszkos ninja akinek a fejpántja úgy volt lehúzva mint az én kötésem.
- Ki maga és mit akar tőlem?- pánikoltam be.
- Hé semmi baj nem akarlak bántani.- mondta. Hangja lágy volt. Elég fiatal. 19 lehetett max.
Mire felkeltem megint a barlangban találtam magam.
- Mi a baj? Mit álmodtál?- kérdezte a hölgy.
- Azt álmodtam hogy a faluban voltam és anyát láttam vagyis a holtestét és egy fiatal szürke hajú ninja kérdezte hogy ki vagyok. Én bepánikoltam és itt keltem fel.- mondtam.
- Hm ez trauma ként ért téged és....nem fáj a szemed?- kérdezte.
- Hát de.- mondtam.
- Előjött a sharinganod. Ezt apukádtól örökölted.- mondta.
- Értem.- válaszoltam. Ez után reggeliztünk és kimentünk.
- Próbálj meg vissza gondolni az álmodra.- mondta. Megtettem és megint éreztem hogy szúr a szemem. Az öreg hölgy próbált egypár kézjelet formálni és én nem tudom hogy miért de utána csináltam. Majd kifújtam a chakrám, de nem történt semmi.
- Túl fiatal vagy majd pár év múlva. Addig a másik szemeddel gyakorlunk.- mondta.
Minden nap kimentünk a barlang elé és gyakoroltuk a byakugan használatát.
- Tedd vissza a kötést és gyere vissza.- mondta. Nem értettem hogy miért mondta, de vissza tekertem a fejemre a fáslit és lehúztam úgy hogy tökéletesen fedje a bal szemem. Ez után vissza mentem.
- Itt vagyok.- mondtam.
- Remek. Hívd elő a sharinganod.- mondta elszántam. Bólintottam és koncentráltam míg a végére sikerült előhívnom. Az öreg hölgy valójában egy remete és elég sok jutsut ismer. Elkezdte mutogatni sorban a kézjeleket amiket a szemem segítségével le másoltam. Kifújtam a chakrát és egy kisebb nagyobb tűzgömb lett sz eredmény.
YOU ARE READING
Anime x oc
FanfictionEzek hosszabb történetek lesznek. Különböző animékből az én ocm kalandjai. A név megegyezhet meg a háttér is nyomokban viszont a történet kimenetele nem biztos hogy minden esetben happy and. Egyébként szokásom ilyen történetekben szivatni magam. (L...