Naruto: A különleges shinobi Part 2

40 1 6
                                    

- Késtek!- kiáltották. 

- Bocsesz de....-itt félbeszakítottam Kakashi mentegetőzését.

- A sensei úgy gondolta hogy reggelizik.- mondam.

- Hát izé hehe.- nevetett kínosan.- Inkább menjünk.

Elmentünk arra a helyre ahol megküzdünk. A feladat elvenni  Kakashitól a csengőket. Mindenki elbújt kivéve Narutot. A sensei elintézte én egy fa mögül figyeltem. Hmm gondolkodjunk logikusan. A sensei    egy jonin mi meg geninek...megvan. A fa mögül aktiváltam a sharinganom és körbenéztem. Elkezdtem minnél több helyről shurikent és kunait dobni amik nyilván nem igaziak voltak mert a klónjaim dobálták. Elkaptam Kakashi lábát mert én a sensei alatt voltam és lehúztam a helyemre és közben elvettem a csengőket. 

- Kakashi sensei köszi a csengőket.- mondtam.

- Ennek csapat munkának kellett volna lennie.- mondta Sakura.

- Az volt...magammal. Ugyan is 2 csengő van mi meg 4-en vagyunk tehát ha akár ketten is kapunk enni a másik kettőt kikötözik.- Vázoltam.

- Mi?- akadtak ki teljesen.

- Át láttál rajtam. Nagyon jó!- monda a sensei.

Ezután Naruto és Sasuke volt kikötve mi Sakurával megettük az ebéd feléd majd én egy gyors mozdulattal elvágtam a két fiú köteleit és oda adtuk nekik az ebéd másik felét.

- TI MI A FENÉT CSINÁLTOK?!- kiabált Kakashi.

- A 12-es elv: Azért vagy csapatokba osztva, hogy biztonságban légy. Ha a csapattársad nem elég erős, hagyd hátra mert a küldetés mindennél fontosabb. A ninják a hokage csak a hokage  eszközeik, álmaik, vágyaik nem lehet. AKI MEGSZEGI A SZABÁLYT A NÉP NYUGODTAN NEVEZHETI SZEMÉTNEK VAGY SZENTSÉGTÖRŐNEK!  Eezzel szemben a ninják szabálya  ami szerint cselekszünk. A ninja világban szemétnek nevezik azt aki megszegi a szabályokat de aki cserben hagyja a bajtársait az rosszabb a szemétnél!- mondtam.

- Így van! megfeleltetek a vizsgán és ezt Katarának köszönjétek.- mondta.

- Katara lehet egy kérdésem?- kérdezte Sakura mikor mentünk vissza.

- Lehet.- válaszoltam.

- Miért van eltakarva a szemed?- kérdezte.

- Mert...-kezdtem volna de valaki megszakított.

- Mert biztos megsérült.- monda egy félénk Hyuuga lány.

~ Francba ezek ismernek egy hyuugat? Na ez nem jó így.- Elmutogattam pár kézjelet majd meg sértettem az ujjam és a földre csaptam.

- Shinobi idézés!- kiáltottam. Megjelent egy nagy fehér szőrű farkarkas akinek a szőrszálai vége rózsaszín volt. A farkas mikor észrevett meghajolt és így szólt:

- úrnő- mondta. Én bólintottam egyet és felugrottam a hátára. Egy kis idő múlva már a falu kapujába voltunk.

- Köszönöm.- mondtam és leugrottam. Visszaértem a Kakashival megosztott házhoz és egyből a szobámba mentem. Becsuktam a szemem.

- Szia kölyök!-mondta vidáman Aoimoku.

- Szia!- mondtam kicsit kedvetlenül.

- Mi a baj?- kérdezte?

- Az új csapatom ismer egy Hyuugát...lehet, hogy többet is ráadásul van a csapatunkban egy Uchiha rajtam kívül.- meséltem.

- Mondtam hogy nem jó ötlet.- mondta.

- Tudom Aoimoku sajnálom hogy nem halgattam rád.- mondtam.

Ez után kimentem.

- Katara kaptál egy tekercset a hokagétól.- mondta a szürke hajú jonin. Megköszöntem, hogy szólt és megnéztem. Teljesen ledöbbentem. Átadtam Kakashinak, hogy olvassa el.

Anime x ocWhere stories live. Discover now