Jó olvasást hozzá
Első sulinapReggeli;vagyis a hajnali 4-es ébresztőmre kelek,első sulinap szóval valahogy kikell nézzek.
Felvettem egy szürke melegítőt fekete polóval és egy nagy sötétkék pulcsival,cipőnek felvettem drága fekete adidas cipőm.
Ugye milyen színesen öltőzködök? Tudom.
Mikor lementem a nappaliba konkrétan úgy hogy hallani sem lehetett, szépen elkullogtam a bejárati ajtóhoz ám ez nem ilyen könnyű,pont kilépett a szobájából Jackson.
Hogy miért félek a báttyámtól? Azért mert állandóan ver még a semmiért is és nem tudom hogy miért de már nem is érdekel,beletőrödtem. Na de térjünk vissza a dolgokhoz. Kilépett Jackson a szobájából én pedig szépen elugrottam a fal mőgé,és feleknődtem rá. Nagy szerencsémre elmegy wc-re,ami pechemre a lakás másik végébe van. Megvártam míg be megy,és azzal a lendűlettem odarohantam a bejárati ajtóhoz nagyon halkan de kurva gyorsan kinyitottam,ahogy kinyitottam egyből zártam is vissza,utána pedig elindultam feltérképezni a sulihoz vezető utat. Elég jól sikerült,mert egyből meg is jegyeztem,sőt még a másik 3 utat is tudom szóval nem lesz itt semmi probléma.
Már 5 óra van és lassan a suli is nyít. Bemegyek előtte a pékségbe hogy vegyek kaját meg innit. A választásom egy jó megpakolt szendvicsre esik,s egy nagy multis cappyre.
Miután megvettem,mehettem vissza,kb egy 10 perces séta a pékség a sulitól szóval elég klafa.
Elpakoltam az enni-inni valót,és vártam. Már 5:30 van szóval ideje lenne a sulinak nyítnia. Mivel unatkozok igy elkezdek gondolkozni hogy mi lesz ha hazaérek;talán megint megvernek?,megint beletaposnak az így is megtört lelkivilágomba?
Nagy gondolkozásom közepette meglökött valaki de szegény kis pink törpe seggre csüccsent./milyen faszányosan fogalmazok😂/
Én: Jajj bocsánat,ne haragudj
Törpe:Nem baj,én voltam aki nem figyelt. De ha nem bánod én rohanok tovább mert összekell szednem a többieket.
Ezzel a mondattal pedig elrohant.
Király,Jeon Jeonguk te egyedül fogsz meghalni.Vagyis ezt gondoltam
Remélem jó lett💙💜,ha tetszik akkor vote-olj plusz jöhetnek a komik is💜 Szerintetek ki lehet a kis pink törpe?😏💜
Ez most ilyen kis izeltető volt vagy mi😂💜 na mind1 nem szaporítom tovább a szót ahogy jön az ihlet úgy írom💜😗
YOU ARE READING
az ÉN hybrid párom /TAEKOOK/
FantasyJeon Jeonguk(jungkook) egy 17 éves tini fiú akiért döglenek a csajok bár van egy titka amiről csak egy barátja tud min yoongi ez a titok pedig nagyon számít neki hogy ne derüljön ki különben az apja aki állandóan bántja és a báttya jackson aki folyt...