28. december. 2014 (nedeľa)
Jayden sedel oproti Eleanor a sledoval ju. Už hodnú chvíľu sa prehrabávala v kabelke a hľadala to, čo mu mala ukázať, a tak dodržať sľub, ktorý mu dala pred desiatimi minútami. Chcela mu to dať až na ďalší týždeň, no on ju po pár minútach presvedčil, aby to vytiahla hneď. Nechcel riskovať, ak by náhodou na ďalšiu nedeľu neprišla.
"Strácam tu mladosť," zatiahol a odpil si z jeho kávy.
"Veď počkaj," prehovorila trocha podráždene a na stôl vyložila jej mobil, za ním peňaženku a akúsi malú, čiernu vec. Jayden sa po to ihneď natiahol. Bol vážne zvedavý. Chvíľku mu trvalo, kým prišiel na systém otvárania tej čudesnej veci, ale hneď, ako to otvoril, vypukol do obrovského smiechu. Eleanor sa na neho s panikou v očiach pozrela, a keď uvidela, čo má v ruke, vyskočila od stola a podišla k nemu.
"Jay, vráť mi to," zúfalo kňučala a snažila sa dosiahnúť na malé zrkadielko. Na tom zrkadielku by nebolo nič zvláštne, ak by jej tam sestra neprilepila papierik: Práve sa pozeráš na najkrajšiu osobu na svete :)
Jej sestrička, ktorá bola iba o štyri roky staršia ako ona, jej často chcela zdvihnúť sebavedomie, keďže Eleanor sa veľakrát sama zhadzovala. Zakázala jej to odlepiť a za príkaz jej dala, aby to nosila so sebou.
"Prosím, Jayden, vráť mi to."
"Čo-čo to má znamenať? Najkrajšia osoba na svete?" vyprskol ešte viac. Samozrejme, nemyslel si, že je El škaredá, to ani náhodou, zapáčila sa mu už prvý deň, keď ju uvidel, ale ten papierik bol vážne komický. Nechápal, prečo si ho tam nalepila.
"To mi tam dala sestra," zasťažovala si a konečne si uchmatla zrkadielko.
"To ti tak verím," pretočil očami.
"Never, ak nechceš a už mi s tým daj pokoj, predsa si chcel toto," zrkadielko odložila späť do kabelky a Jaydenovi rukou posunula malý zápisnik po stole smerom k nemu...
YOU ARE READING
COFFEE ✔️
Short StoryKaždú nedeľu tam sedela. Každú nedeľu si niečo písala do zošita. Každú nedeľu pila kávu. Každú nedeľu ju tam videl. ...V jednu nedeľu sa do nej zamiloval.