1

9 3 0
                                    

Hero-tengku Rayyan bin tengku Hisham

Heroin-nur Insyirah Amalina binti Dato' Iskandar

Kalau ada watak tambahan author akan beritahu

Kalau tulisan tebal mcm ni maknanya ni author

Kalau tulisan mcm ni👇

Ghdgdhgddh~ckp dlm hati/flashback

Fhm kan..k jom start

Ira pov

"Ira!!!!" "Ape?" "Ape Ira tanya?!dh pukul 7 x bangun lg.lupa ke sekolah hari ni" kelam kabut aku bangun..serius aku lupa.baru umur 17 dh nyanyok.nyanyok means pelupa.mn tahu ada yng x tahu nyanyok tu apa kan.

School

"Nama?" "Nur Insyirah Amalina" "binti?"😤"Dato' Iskandar" "kemas perpustakaan sebelum balik" "WTH!!" "Bersyukur la sikit orang bg kemas perpustakaan.boleh cuci mata" "cuci mata?"dh mereng ke apa farhan ni.farhan  ni kawan baik rayyan.

"Rayyan ulang kaji kat situ.bokeh ka kau usya.and kau jngn risau.dia x tahu yng kau suka dia." "Mn kau tahu?" "Pergi la masuk kelas.dh lambat ni." Suka biar soalan aku tergantung."ok." Mcm mn Fiya boleh suka kat Farhan ni.😒

Kelas

"Oi,asal lambat.nasib cikgu x dtng." "Cikgu x dtng?" Fiya geleng kepala.aku dh seronok."wei Fiya,aku balik lambat tau." "X pyh bagitahu pun x apa.dh kau lambat.memang kena denda la." "😅"

Fiya adalah kawan baik Ira.

Perpustakaan

Aku curi2 tengok rayyan.kusyuk betul ulang kaji.exam lambat lg.ada ka tu yng cikgu ajar dia x fhm.😍hensem la tengok dia lama2..

"Kau pahal tengok² aku?" Terkejut beruk aku.nasib aku x jd beruk.dia perasan ke aku usya dia tadi."aku tanya ni!" "Diam la sikit.perpustakaan kan.mn boleh bising.🙅." "Aku tanya kau x jawab" "mn ada saya usya awak."terlepas ckp lak."kau usya aku?"

"X lah.saya kena denda.sebab datang lambat.saya tengok beg saya.takut orang curi." "Suka hati kau la.cpt sikit kemas.aku nk kunci perpustakaan ni." "Ok.tapi banyak lg." "X pyh kemas.sapa denda kau?nanti aku ckp dngn dia" "Farhan" "k"

Home

"Dh knp sengih?"tanya abang aku Fahmi."suka hati aku lah" "😒Keja kolah x ada ke yng tengok tv ni?"aku hanya tersengih dan masuk ke bilik..mls la nk buat kerja sekolah..chat Fiya lah..

Fiya😍

Assalammualaikum Fiya...

Waalaikummussalam..nk apa?x buat kerja sekolah ke?

Esok la aku buat..

Kau nk tahu something x?

Apa dia?

Masa aku kemas perpustakaan tadi Rayyan ada😍😍😘😘

Lps tu dia ckp kat aku x pyh kemas..pergi balik..

Best do..

Tu je nk bagitahu aku?

Yes.😅

😑Dh la..bye..

Bye

End chat

Aku terus tutup telefon.dan buat kerja sekolah.

9.pm

"Ira!!" "Ye" aku lari turun tangga dan pergi dapur."pergi bukak pintu" "sapa datang ma?" "Banyak tanya betul budak ni.pergi je la bukak pintu tu kalau nk tahu..su-" "ok!"x sanggup aku dengar mama aku berleter..

Aku pun bukak pintu dan terpampang lah keluarga rayyan. Wait!!!😱Rayyan!!!so hensem😍😘dasar gatal.."masuk la aunty..mama ada dkt dapur" "papa mana?tanya ayah Rayyan iaitu Tengku Hisham."ada dkt atas.kejap lagi Ira panggil papa.awak nak duduk dkt luar sampai bila?" Tanya aku pada Rayyan..dah dia duduk kat situ mcm tunggul ja aku tengok.."lima ribu tahun akan datang baru aku masuk." "Ala..mcm mn saya nk kah-"apasal kau gatal sangat Ira...nasib baik x sebut habis..













Ira hampir sebut apa? tunggu next chapter

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CRUSH AKU SUAMI AKUWhere stories live. Discover now