Kérdeztem tőletek, hogy milyen párosítást látnátok tőlem rajzban, de mivel annyi kedves választ kaptam és ihlettem is jött dögivel megrajzoltam az összeset xD Ám, hogy Emily kivel is jön össze a leges legvégén azt még nem tudhatjátok... mert még én sem, mert már voltam úgy, hogy egy szereplőmnek megváltozott a végére a partnere. Szóval csak szurkoljatok a kedvenc párosotoknak azért.
A legtöbbet az Emi x Matt párosítás kapta. A képet lehet testvéri vagy szerelmesnek tekintetni ki mit lát be az már a néző fantáziájára bízom, de ha kéritek csinálhatok romantikusabb képet is XD. Itt egy olyan szelfie szerű kép lett. Láttam egy nagyon cuki fotót a neten és megihletett. Itt jóval idősebbek kb olyan végzősök lehetnek.
Emi x Jay párosítás nem szedett akkora tábort, mint a fent említett de azért ő is kapott voksot. A képen itt is jóval idősebbek és hát Jay azért nem ront ajtóstul sehová, mint csók egy csók még ha az arcara is kerül ;)
Az Emi x Charlie páros nem kapott sok szavazatot, de nem bírtam ki, hogy ne rajzoljam meg és nem is bántam meg,mert nagyon cuki lett. Én kb így képzelem a sárkány kutató Weasley-t és azt hiszem elmondhatom azt, hogy jó lett XD talán nem hangzik egósan.
Egyetlen egy szavazatot kapott az Emi x Harry páros és úgy gondoltam a kis kitartó shipper-ünknek megjár, ha máshogy nem is, de így itt legalább együtt lássa őket. Szóval ez a kép csak a tied a kitartásodért 😘
YOU ARE READING
Rajzaim és ajándékba kapott rajzok
FanfictionItt a fanficek illusztrációi vannak ;) és azok az alkotások is itt kaptak helyet amit nekem készítettek :)