Gondoltam ide is felrakom a képeket :)
Matt a hibrid ébredése után jóval másabb lett, mint az előtt. Bár lélekben mindig jóval érettebb volt a kortársainál, most a teste is utolérte. Bár valamilyen szinten maradt a régi Matt a személyisége is átformálódott. De ez nem aggasztja a későbbi rajongói táborát XD Megjegyzés itt hagyva: Matt Liznek köszönhetően folyékonyan beszél franciául, de roppant jó nyelvérzékének köszönhetően rövid időn belül tanul meg nyelveket.
A férfiak roppant sármosak tudnak lenni egyenruhában és ez igaz Japer is. A megnyerő bunkósága és külcsínje miatt úgy mint Matt neki is nagy rajongói tábora lesz ;) Amúgy Jay szereti a drága és divatos ruhákat és szeret feltűnősködni ami elősegít a szép egyenruhája ;) Megjegyzésként még itt hagyom nektek, hogy ha Emilyvel vagy az testvérével akar személyes dolgokat megbeszélni Románul nyelvre vált - ugye bár apja anya nyelve - , de beszél franciául és magyarul. Francia nyelvet Liz míg a Magyart és a Román nyelvet az apja tanította.
Az egyik kedvenc képem lett, mert nem vagyok egy nagy állat rajzoló és ezt is egy a neten le-lesett kép alapján készítettem. A cuker hörin amúgy kopoltyú van, mert Roy sem egy nagy állat szakértő és nem tudja felfogni, hogy tengeri malac nem tengeri hörcsög és egyik sem vízi lény. És valahogy így tudja elképzelni a nem létező állatkát xD. A nagy és gonosz vérfarkasnak kinéző rettenetesen magas férfi amúgy lágy szívű és ahogyan látjátok imádni való a fantáziája. Ő az egyik legkedvesebb mellék szereplőm. Egyszer talán normálisan is lerajzolom nektek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Rajzaim és ajándékba kapott rajzok
Fiksi PenggemarItt a fanficek illusztrációi vannak ;) és azok az alkotások is itt kaptak helyet amit nekem készítettek :)