Sfatul 1. Aplicații pentru scris

174 6 0
                                    

       Care sunt instrumentele pentru scriitorii care nu ies din stil? Hârtie, pix, caiet, computer cu Word

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       Care sunt instrumentele pentru scriitorii care nu ies din stil? Hârtie, pix, caiet, computer cu Word. Există cei care scriu cu diferite programe, cum ar fi Open Office sau MacBook, dar sinteza este aceasta. Dar niciodată nu este suficient.

       Există multe aplicații sau programe pentru scriitori, aplicații care vă ajută să tastați cuvintele care vă pot închide gândurile. Și opiniile, impresiile, deciziile tale. Însă eu vă aduc în lumina paisprezece aplicații care le-am folosit sau mi-au fost recomandate ca fiind perfecte pentru cineva care scrie. Daca aveți alte sugestii, va rog sa le scrieți în comentarii.

1. Google Drive, software pentru scriitori.

       Încep lista cu cele mai bune instrumente pentru scriitori și scriitori web cu un nume indispensabil, o aplicație utilă nu numai celor care au scris istorie.

       Google Drive este o colecție de programe pentru crearea de foi de calcul și prezentări. Dar este, de asemenea, un program bun - în română și gratuit - pentru a scrie o carte.

       Această aplicație Mountain View, de fapt, vă permite să aveți tot ce aveți nevoie în cloud pentru a scrie și stoca material de pe orice dispozitiv.

       De pe orice computer și telefon. Datorită Google Document puteți crea fișiere text, text colaborativ și exporta în orice format.

       De asemenea, în ePub sau PDF , soluții utile pentru cei care doresc să publice un ebook fără o editură.

2. Coggle, instrument pentru organizare

       Un instrument pentru crearea hărților minții pe care le recomand tuturor. Chiar și pentru cei care caută instrumente pentru scriitori, deoarece cu Coggle puteți organiza structura documentelor. De exemplu, aveți posibilitatea să definiți scheletul cărții cu capitole și paragrafe. Este, de asemenea, un instrument gratuit care este integrat într-o clipă cu Google Drive.

3. Mellel, pentru a scrie texte complexe

       Intrăm în lumea software-ului profesional pentru scriitori. Mellel este unul dintre cei mai buni procesatori de text pentru Macbook. Este un program pentru scrierea cărților cu o singură caracteristică: este perfect pentru documente academice , cercetări, studii de caz, teze de doctorat, eseuri. Pe scurt, este un program conceput pentru a crea texte și documente complexe.

       Oferă un instrument bibliografic avansat și bogat în caracteristici. Dar, de asemenea, un instrument de monitorizare a structurii care vă permite să vă orientați în interiorul documentului și de a face modificări care afectează întreaga lucrare sau doar o parte. Acesta poate fi software-ul dvs. pentru scriere ca un profesionist.

Sfaturi de la noi pentru voiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum