Știm cu toții cât de dificil este să începi să scrii o carte.Dacă aveți deja o idee în minte, sunteți deja cu un pas înainte. Trebuie doar să înfruntați pagina goală și să începeți. Desigur, nu este ușor. Scrierea primelor pagini sau chiar a primelor rânduri este cea mai dificilă fază a întregului proces de scriere, deoarece în incipit joci totul, primești atenția cititorului sau posibilitatea de a fi evaluat de agenți sau editori. Dar dacă nu ai nici măcar ideea inițială? Ei bine, atunci situația este cu adevărat gravă!
Lipsa unei idei de bază pe care să vă dezvoltați povestea este cu siguranță cea mai mare problemă cu care vă puteți confrunta ca scriitor. Pentru că dacă aveți o idee, puteți lucra la ea, puteți dezvolta, aprofunda, înțelege, transforma, diseca, extinde, devia, consolida sau chiar contrazice, dar aveți ceva de început.
Dacă în schimb simți că vrei să scrii, dar nu ai o idee, nu ai de unde să lucrezi, nu ai cu ce să începi.
Atunci nu puteți face decât un singur lucru: găsiți ideea potrivită! Pentru a găsi ideea corectă, trebuie să recunoașteți mai întâi că nu aveți una.
Lipsa de idei este un rău răspândit în rândul scriitorilor, așa că dacă în această perioadă suferi și tu, știi că ești în bună companie.
Cu toate acestea, dacă simțiți că nu aveți idei pentru noua voastră carte, situația nu este atât de gravă pe cât credeți și, mai ales, poate fi remediată.
Ar fi mult mai grav dacă, în ciuda faptului că nu aveți o idee solidă de la care să începeți, ați începe să vă scrieți cartea, subestimând nevoia unei baze solide pe care să vă construiți textul.
În opinia mea, de fapt, cea mai gravă problemă nu este lipsa de idei , deoarece, tocmai, această lipsă poate fi remediată, ci lipsa de conștientizare.
De multe ori văd autori care pornesc în aventura de a scrie o carte fără să aibă o idee puternică sau fără să fi dezvoltat ideea inițială pentru a-i verifica puterea și potențialul. Apoi încep să scrie un manual sau un roman doar pentru că descoperă că un anumit gen „iese din stil” și speră să călărească valul pieței sau a wattpad-ului.
În cele mai multe cazuri, acestea se împiedică după un timp scurt, pentru că a scrie fără a avea idei sau fără a ști unde doriți să mergeți este mai dificil decât a scrie cu un proiect. Rezultatul este că acești scriitori îndrăzneții pierd timpul și mai ales pierd dorința de a scrie pentru că văd că lucrarea se desfășoară cu dificultate și renunță complet.
În cele mai tenace cazuri, ele au reunit un anumit număr de foldere , obținând totuși un text fără rime sau motiv, care se transformă pe sine și nu oferă conținut real cititorilor. Dacă aceste intrepide au noroc, cartea lor va fi ignorată și va rămâne vândută, în caz contrar, vor colecta recenzii negative din care va fi imposibil de recuperat.
CITEȘTI
Sfaturi de la noi pentru voi
RandomAm decis să facem sfaturi pentru oricine are nevoie. Aceste sfaturi vor fi postate când ne vin ideei. Le puteți folosi și oricând. Nu vă cerem nimic în schimb, poate un vot pentru munca depusă. Sperăm să vă ajutăm!