Am revenit cu noi sfaturi scrise de moonmih23. Sperăm să vă placă, iar dacă apreciați muncă depusă, un vot din parte a voastră ar fi de ajuns.
1. Începeți de la elementele de bază.
Personajele principale trebuie definite într-o oarecare măsură de îndată ce sunt introduse în poveste. Dacă cititorul vostru nu reușește să-și formeze o im
agine mentală a acelei persoane, el își va pierde rapid interesul. Înainte de a începe să scrieți, faceți o listă a trăsăturilor fizice de bază și a circumstanțelor care înconjoară personajul.
Definiți trăsăturile fizice ale personajului care v-ar interesa ca cititor: sex, vârstă, etnie și construire.Determinați ce fel de viață are. Este sărac? Ai copii? Unde locuiești? Care este meseria lui? Chiar dacă nu exprimați în mod explicit aceste trăsături în poveste, acestea vă vor ajuta să dezvoltați mai bine personajul.
2. Alcătuiește ciudățenii pentru personajul tău.
Este una dintre cele mai bune metode de a crea figuri realiste pentru cititor și de a le face să iasă în evidență. Dacă te gândești la asta, probabil toți oamenii pe care îi cunoști au idiosincrasii sau obiceiuri neobișnuite; pentru a arăta real, personajele tale trebuie să le aibă și ele.
Ciudățenii personajului tău nu ar trebui să fie un element central al poveștii, dar ele nu ar trebui să fie în contradicție puternică cu personalitatea sa și nici să nu fie distras de complotul principal.Îți poți folosi imaginația pentru a crea idiosincrasii pentru personajul tău sau (și mai bine) poți să te inspire din oamenii pe care îi cunoști.
3. Faceți personajul vostru unic.
Pentru ca acesta să fie interesant pentru cititor, trebuie să fie original. Pentru început, cititorul trebuie să poată distinge cu ușurință protagonistul de celelalte personaje din poveste. Mai important, cititorii nu sunt interesați de figuri banale fără trăsături deosebite.
Identificați-vă personajul ca individ, plasând principalele trăsături ale personalității sale în contrast cu mediul înconjurător sau cu alte persoane din poveste. Dacă eroul cărții tale este amabil și plin de compasiune, dar trăiește într-o societate în care aproape toată lumea este egoistă și crudă, va atrage imediat privirea cititorului.
CITEȘTI
Sfaturi de la noi pentru voi
AcakAm decis să facem sfaturi pentru oricine are nevoie. Aceste sfaturi vor fi postate când ne vin ideei. Le puteți folosi și oricând. Nu vă cerem nimic în schimb, poate un vot pentru munca depusă. Sperăm să vă ajutăm!