37

118 17 28
                                    

"Eve sakın 30 tane hırsız çağırma, inan bana sonu iyi olmuyor ewlad."

"Kapıyı kimseye açma oğlum, tamam mı?"

"He anne bi gidin artık."

"Gece yarısı döneriz."

Jr. Bren anne ve babası gidince kapıyı kapattı ve odasına koştu. Saat daha yediydi, anne ve babası da dışarı yemeğe çıkmıştı. Annesi bunun romantik bir yemek olacağını düşünse de babası aslında yediği bokları romantik bir havada söyleyecekti. Böylece annesi fazla kızmayacaktı.

Bu Jr. Bren'in işine gelmişti, sonunda filmlerdeki gibi herkesi çağırıp havuz partisi vermeyi düşünüyordu.

Bilgisayarı açınca gizli modda milk fic'in açık olduğunu gördü, bunu okuduğunu unutmuştu. İçi yansa da sekmeyi kapattı ve Twitter'a girdi. Anne ve babasını engellediği için onun attığı twitleri göremezlerdi.

Brendon ama junior: son dakika, boomerlar evi terk etti 🙃

Frank Iero must die: ORADA OLMALIYIM

Cherry Iero should be dead: BaBa NeDeN

Bandit ama neden herkes Frerad'ı araştır diyor: Cherry babana engel ol!

Jr. Bren yorumları daha fazla okumak yerine mutfağa gidip mini barda ne kadar içki varsa salondaki masaya dizdi ve abur cuburları çıkardı. Havuz zaten hazırdı. Eğer bir şeyler ters gitmezse babasının izinden gidip 13 yaşında bekaretini bozacaktı. Çünkü ibn-

Aradan birkaç dakika geçmişti ki kapı çaldı, gelen My Chemical Romance üyelerinin çocukları değildi, tam tersi, gelen gelen My Chemical Romance'in tam kendisiydi.

"Parti var dediler geldik." dedi Gerd, kırmızı saçlarını salarak.

"Ben sizi davet etmedim ki." dedi jr. Bren, partisinde genç çıtırlar bulmak istiyordu, 6 yıl boyunca ses çıkarmayan ölü bir grubun üyelerini görmek değil-

"NE DİYON LAN SEN!?!? PARTİYE ADAM MI SEÇİYON POPÇU ÇOCU!?"

"Fronk ayıb oluyo ama o daha ço-"

"Sne karışma Moikey, bu o bebeyle benim aramda."

Jr. Bren bunu duyunca korktu, herkes Fronk Oreo hakkında "taşak tekmeleyen biri" diye bahsediyordu, eğer onu kızdırırsa kendi neslinin sonuna yol açabilirdi.

"Tamam gelebilirsiniz." Dedi kekeleyerek.

"Sen istemesen de gelirdik bebe." dedi Gerd kırmızı saçlarını salarak. O sırada arkadan birisinin yere yığılma sesi geldi. Diğerleri içeri geçerken Jr. Bren yere yığılan kişiye baktı. Bu Neva'ydı.

"Saçların olam sal beni Gerd." dedi Neva'nın hemen yanına yığılan Bera. İşte bu beklenmedikti. Jr. Bren ne yapacağını bilemez halde onlara bakıyordu, tam onlara yardım etmek için adım atmıştı ki iki kişi onlara basarak geçti. Bunlar Tyjo ve Jishwa'ydı. Jishwa onları görünce kenara geçip özür diledi, Tyler ise Gerd'den özendiği şımarıklığıyla umursamaz bir şekilde içeri geçti.

Neva ve Bera bunu pek de umursamamış gibiydi. Şimdi de Jishwa onlardan özür diledi diye uwu krizine girmişlerdi.

"YhA Rosie anlasana, babalarımız bi ara çıkmış işte biz de çıkalım."
"Onlar şakasına çıktı Cameron.s hem ben seni frenzone'luyorum."
Gelenler Rosie ve Cameron'du*
(Bkz.: If Josh Was A Daddy)

Jr. Bren onları görünce gülümsedi, sonunda partisine istediği türden kişiler gelmişti, ama çok geçmeden...

"NABER LAN KAŞARLAR"

Jr. Bren cam kırılma sesi duyunca içeri koştu, Fallen Angel FBI gibi camı kırarak içeri dalmıştı.
"NAPIYON AQ" dedi Jr. Bren şaşkınlıkla.

"Parti var dediler geldik." Dedi Fallen Angel. "Ha bu arada Ryden real"
"Biliyorum"
"Ne-"
"Boşver"

Gerd mikrofonu alıp salonun baş köşesine geçti ve güzel sesiyle DESTROYA söylemeye başladı. Jr. Bren Gerd ahlamadan önce Moikey'in "ah shit here we go again" dediğini duydu.

Partiye istediği türden yalnızca iki kişi gelmişti ve şimdi Gerd DESTROYA söylüyordu, ailesi onu mahvedecekti.

dewam edecek

Fallen_AngeL0101
nevaisnotokay
berakilljoy umarım sizi etiketlediğim için rahatsız olmazsınız.

Part ikide başka kişiler de olacak .d

If Brendon Was A Daddy...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin