🐞Kezdet Kezdete🐱

70 2 0
                                    

Sziasztok Marinett vagyok és Franciaországban élek a szüleimmel akik egy kis pékséget vezetnek Párizsban. 16 éves vagyok. Egy átlagos lány, de van bennem valami különleges. Ha egy gonosz akuma megszáll valakit akkor Katicabogár leszek. Párizs híres hős duojának egyik tagja. Fekete macskával védjük meg az embereket.
Akkor kezdjük a napot. Reggel 8kor felkel, mivel a kis kvamin felkeltett. (A kvamik azok a lények, akik erővel ruházzák fel a hősöket, mint például engem.)
-Tikki még korán van-nyűgös szoktam lenni reggel mint mindeki így nem nagyon akartam felkelni.
-Marinett fel kell kelnek, hisz ma lesz az első nap a suliban. - a kis kvami bögdösi a karomat.
-Egész éjjel Galamb úrral harcoltunk. Fáradt vagyok. - Galamb úr egy visszatérő gonosz Párizsban.
-Kelj fel akkor is. Majd ha hazajösz alszol. - bögdös ugyan úgy ahogy az előbb. Lassan kikászálódok az ágyból, majd a fürdő felé veszem az irányt. Megfésülködtem, majd felfogtam a hajam és ki mentem. Miután felettem a piros pöttyös ruhám, lemegyek a konyhába, ahol a szüleim is ott vannak. Apám pék, édesanyám pedig besegít neki. Megreggeliztem és a suliba siettem, hisz késésbe voltam. Egy sikátoron kellet átvágnom, mert arra rövidebb. Beléptem, de valaki az utamat álta. Fekete macska volt az. De más volt, mint eddig. Egy zsepit éreztem az orrom előtt és elsötétül minden...

Sziasztok ez lenne egy kis előzetes. Tudom sok mindent mondtam el ami az eredeti soraiban is benne van de jobb így hogy aki nem látta az tudja az alap sztoryt.

Megtörve. /Maricat\Where stories live. Discover now