🚪2.rész🚪

33 2 0
                                    

Vajon hol vagyok? Minden sötét. Nyitva van a szemem, de nem látok. Valami zajt hallok, ami megrémít, egy édes hangot hallok. Ez... Ez..... A legjobb barátnőm Alia hangja. Beszélni próbálnék, de nem megy. Alia kérlek segíts rajtam... Próbálnék beszélni, de a szám nem nyílik szóra. A barátnőm hangja egy férfi hanjává válik. Ez az orvos, aki beadta az innyekciót.
-Marinett úgy tűnik nem sérült a látásod nagyon. Fogsz foltokat látni, de nem lesz zavaró-mondja az orvos mikor leveszi a szememről a kötést. Az innyekció miatt nem tudok beszélni. Az egész fejem le van zsibbadva. Egy gondolat fut végig a fejembe. Mi van ha ez a végeztem? Mi lesz ha soha nem látom a családom. Gondolatomból Fekete macska zökkent ki.
-Hercegnő ezek után remélem tudod, hogy soha nem térhetsz vissza a szüleidhez. Ha meglesz halálfej akkor a feleségem leszel. - Fekete macska csak nevetett és ott hagyott engem a gondolataimmal. Én feleség? Miért? Azt hittem Fekete macska Katicába szerelmes. Igaz én vagyok Katica de az már más kérdés. De vajon ki lehet Fekete macska? Próbálja felindézni, hogy honnan is ismerős neki a fiú. De semmi. Az orvosi megnézte mégegyszer a szemét majd ő is eltünt onnan.

...

Elaludhattam hisz a kis pokrócomon ébredtem. Semmi nem változott. A vödör amit Fekete macska ott hagyott még mindig ott volt és kíváncsiságból belenézzem. Üres volt. Üres akár a tekintetem. Felhúztam hasamhoz lábamat és rosszullét keringetett. A gyomrom kavarogni kezdett. Éreztem, hogy az amúgy is üres gyomrom ki akarja üríteni a tartalmát. Magam elé kaptam a vödröt majd beleürítettem gyomrom tartalmát. Az ajtó kinyitódik és Feketemacska lép be rajta. Felvesz az ölébe menyasszonypózba majd kivisz a pincéből egy szoba felé. Nem tudom miert csinálja ezt velem és, hogy ki is ő valójában. Letesz az ágyra majd ad nekem egy másik ruhát jelezve, hogy öltözzek át. Félve de megteszem.
-Ne.. Nem mész ki? - kérdezi a fiút aki egy nem arckifejezést mutat. Leveszem ruhámat majd át eszem azt amit adott. Egy sima fehér felső volt rövidnadrággal. Odajön hozzám majd egy csókot ad a homlokomra és kimegy az ajtón. Újra egyedül a gondolataimmal. Félek, hogy soha nem látom újra Aliat, Ninit és a szüleimet....

Nos ez lett volna a második rész. Remélem tetszett puszika

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 26, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Megtörve. /Maricat\Donde viven las historias. Descúbrelo ahora